Kızıl Dudaklı Şiirler - Şiir Ağacı
Eflatun bir tan vaktiGözlerinin içinden çaylar içiyordukAğaca şiir bağlıyordunEn güzel yaprağını kopardın yeşil denizinSaçlarıma safir ekledinVe gözler gece olduYıldızlar kadar zamansız zamanlardaIşıklar vururdu çehremeBugün İstanbul'du gözlerimAylardan beyazMevsimlerden kızıldı...Şiir kadar gözlerimin güzel olmasını isterdimVe içimde gökkuşaklarının kopmasınıBir kez daha gülmek isterdimAcının öldüğünü hayal ederek..Kağıtlar uçuşurdu şiir ağacındaElleri, dalları kelimelerden yapılmaTüm vapurlara el sallayan saçlarıylaEn güzel o olurdu kanımcaKeskin bir yaz kokusu çıkardı karşımaMartılar severdi türkü söylemeyi kayalardaSimidin türküsünü.. Bağrı yanık boğazlarındaBoynumda bir hışırtı işitilirdi o zamanKeskin bir damar vurur kanardı duygular...Ve denizde kalmış bir çift kadehGölgesi eksik göz arkasındaSon çırpışını hatırlarım denizdeVe ağlamaklı gözlerimBiz güneşli havalarda acı yağmuru yağdıran adamları sevdik...BilemedikEn son yaş da döküldüğündeDudağımda çay kokusu gözlerimde ufuk çizgileri...Şiir ağacını okşardım yine zamanın zaman olmadığı zamandaSaçlarımla bütünleşirdi dallarÖpmeyi severdim çamurumsu tadında kabuğunuÇıkıp geldin denizin çarşafındanEllerime değsen yanacak gibiyim İbrahim gibiAma uzatmadım... Yalanları sevmezdim...Dilimde olan son iki kelam gibi...Bayım kusura bak da Sizi sevesim gelmiyor içimden...E F T E L Y A...(Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
(
Kızıl Dudaklı Şiirler - Şiir Ağacı başlıklı yazı
£FT€L¥@ tarafından
7.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.