Kırık martı kanatlarının sarı saçağı Dal dal ağaca işlenmiş Tüm notaların soyağacına Ana gibi naksetmiş Kucağı açık gece gibi Yaşlan gözlerimde E y l ü l...
Ne hikayelerin vardır eteklerinde Yaşlanılası güzlerin...
Daha yeni dönmüştün oysa İngiliz yağmurlarından Sevdiğimiz tatlar kaldı damağımızda Sesler ve o sevdiğimiz tatlar Eylül Baksan kıyamet kopacak Aşk kelamında uzayıp virgül olacak...
Ah E y l ü l...
Nan duysa kulağın, atar sarı rüzgarın Dudaklarının payında Bu havalar, ah Bu havalar senin yüzünden El vermezsen toprağıma çöl olacak Bebeler öksüz aşkın yabani güllleri olacak Bin sarına mavi getirirsem Yapraklarında dirhem kırmızısı görülür mü E y l ü l ?...
Oysa soğuk denizinmiş hayat Buz olup akmışken Yudum yudum kalbinde ıslanmışım E y l ü l!...
Acı tüm kelamlara Cenaze töreniyle biten her şarkıda Şarkılar ki sana benzer Ölme sokaklarımın yamacında Sevme Sevme kimseyi ben gibi Ağlamasın o "ben" ler...
İki kuruş Akdeniz kalmışken cebimde Görüyordum o yabancı dudaklarını Kızma, küsme, dert olma başıma Dert ki en güzeli sen Kaybolma o güz yamacımda...
Dua et benim için Bulamadığım mutluluğu ver herkese Ve bırak, eteklerinde kaynaşsın renklerin Ve kokla benim için...
Sırlarımın en güzeli iken sen E y l ü l Seviyorum Seneler geçti de en güzeli sende idi Her mevsim yaşanan aşksa Yıllanmış şarabı sen idin...
Şimdi bana Tüm göğsünden kopan Güz çocuklarını dök
Sen olmak için...
E Y L Ü L...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
( E Y L Ü L ' E 3 ...... başlıklı yazı £FT€L¥@ tarafından 16.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.