canım yanıyor mirim..öyle bir yanıyor ki acının gerçek sahibinin kalbini avuçlarıma vermişler sanki..canım yanıyor sayın mirim..karadenize her mevsim dökülen yağmurları toplasan söndüremez bu yangını..ne olacak mirim bu böyle ..nasıl bir çare bulsam da yangınlarına,yangınıma merhem bulsam..biliyorum izi hep orda olacak ,kaderine mıhlanmış gibi..canım yanıyor be mirim çok canım yanıyor..ne gözümden yaşı dökebiliyorum ne de içimde tutabiliyorum ..yok mirim yok o da çare değil yangınıma..çaresizlik kol geziyor her yanımda ,elim kolum öyle bir bağlı ki neyle bağlı olduğunu dahi göremiyorum..tek silahım var bir tek onun varlığına inanıyorum..her gece açılan avuçlarımdan semaya yükselen dualarıma..canım yanıyor mirim çok yanıyor..
( ... başlıklı yazı Erva tarafından 7.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.