** Mutlu olmak için illa çırpınmak; insanı şartlandırır ve boğar.
** " evet ! " ve " hayır ! " kesinleşmiş ilamdır. " belki ! " ise bekletiş ve umut tacirliğidir.
** Tek kelimelik cümleler sert ve kesin ifadelerdir.
** Yaptığınız iyiliklerin yarın karşınızdakilerce hiçbir ederinin olmayacağını bilerek hareket ederseniz hayal kırıklığı ve küskünlük yaşamazsınız.
** " Kadın gibi ağlama ! " sanki gözyaşı sadece kadına mahsusmuş gibi...
** Öyle fiiller vardır ki ; erkek yaparsa adı hak; kadın yaparsa halt dır.
** Dobra ve mertçe hakkını savunan kadın " delikanlı gibi " ; merhametli ve duygusal adam ise " kadın gibi" sıfatlarına hak kazanır. Sanki delikanlı olmak erkeğin, merhametli olmak ise kadının tekelindeymiş gibi...
** Övünç ve gurur vesilesidir erkek gösterirse pipisini; utanç ve ahlaksızlıktır kadın gösterirse dizini.
** Kaygı duymak insanı başarılı kılan etmenlerden biridir.
** Her türlü tedbiri almadan takdiri sahibine bırakmanın izahı ve mazereti yoktur
** İnsan bir takım saiklerle yazar, çizer, konuşur. Atar tutar . Ama halis ve makbul olan neler yaptığıdır.
** Aslında içindeki ne ise dökülse bir bir dudaklardan ; hiç çaba harcamaz insan kaçmak için tuzaklardan.
** Hak etmeyeni güzel sözler ve ayıracağınız zamanla şımartırsanız hüsran kapıdadır.
** İşini halletmek için karşısındakine taviz ve umut vermek kişiyi kullanmak ve şerefsizliktir.
** Ne avun ne de avut. Geçip beyhude ziyan olmasın zaman.
** Fasikül fasikül bir cilttir yaşam. Öyleyse ne gam. Olmuyorsa eyvallah demeli velhasıl-ı. Ve bitirmeli fasılı.
** Cam kırığı , hayal kırıklığı, çer çöp isterse diken çıksın yoluna basıp üstüne geçmezsen varamazsın hayallerine.
** Derinlik dediğin ne ki .Olsa olsa bir adam boyu .Ölüm dediğin ne ki .Bir hu sesi topu topu...
** Görünen gözyaşlarını değil ; mesele yürekteki yaşları gülücüklere dönüştürmektir.
** Ömür dediğin bitiyorsa; sıkıntı, hüzünlerde nasılsa biter.
** Şu geceleyin akla düşenler neden dilden dökülmez ki konuşurken gündüzleri.
** En ufak bir sorunda ayrılıyorsa orada sevda maskeli ve çıkara dayalıdır.
** Uzun süre sevgili olarak birliktelik yaşayanların ayrılık vuku sonrası dost ve arkadaş olarak kalmaları mümkün değildir.
** Fikr-i sabit olanlar çok şeyi kaçırırlar.
** Herkes kendi algıları ile hareket eder.
** Bir olay veya fikir konusunda şartlanmış kişiyi ikna etmek çok zordur.
** Hiç uyuyamıyorum günlerdir.. Biliyorum bunun ödeşmesi ölüncedir.
** Benim yaşam sponsorum yaradanımdır. Ve bunun için eşim ve evlatlarım; gelinim , damadım ve torunlarım görevlidir.