“Solucan kımıltısına dahi zalim gardiyan, kelepçelemiş tüm hissiyatları zindan parmaklıklarına…
Zavallı iktidarsız meyyit ise servi tohumlarına musallat, üstelik ara sokaklarında Beykoz’un halen oynaşıyorken çocuklar…
ki Bu yüzden Harlayıp duruyor Meşe odunları ile günahkar buharını suyun Bahçesinde yiten papatyalara taziyelerini sunan röntgenci gasil hane…” . . .
Embriyo sessizliğinde çınlayan Cyrano de Bergerac aryası kulaklarımdayken O kadar sıkı sarmışım ki belini hemşirenin Yuttuğum amfetaminler sebeplidir belki yüksek ritmi kalbimin Milyonlarca Ateş karıncası da mevzilenmişken sinir sistemimde tam teçhizat Korkma! … Sakın Korkma Benden hemşire…
Bu sebeptendir belki bel altı mahrem kasılmalarım Ve Ayıramamam gözlerimi çatlamış dudaklarından Bu sebeptendir
Narkolepsist Seyyahıyım aşkların, içilen son şarap kızılına vurgun…
Delicesine Alıyor çünkü g/özlerimi ruhundaki iffetsizlik Soyunuyorken önünde böyle… Sere serpe! Dokunuşlarınla keşfet çıplağımdaki günahı Ve Hisset dudaklarınla aort debisine öykünen taşkınlarını kılcallarımın O çok gizli koyağına atılacakken tohumlarım Cehennemimden avuç avuç Dev serviler yeşert içinde Her birinin başı göğe isyankar…
( Nemesis başlıklı yazı Y.KIZILTAN tarafından 12.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.