Bir veda ki kaşlarında Lavlarını püskürtür içimdeki volkanın Ne olur gitme! Doyamadım ki henüz gizli gamzelerindeki şaraba Yetimliğin isyanında tam gün paylaşılamayan yatağımız düşmesin dillere Ne olur gitme! . . .
Uzayan bacakların var dans ederken Nefessizliğimde salınımlarıyla içime daralan Kalbim var kabaran Gitgide daha da ücralarında Bir de beklentilerim var… İğreti! Ki Seni seviyorum itiraflarımda yüzümü asla göremeyeceğin
Dört duvar karanfil Karanfil kokulu öpücüklerin Karanfil tarlası başımın gömüldüğü karanlık Bu Tatlı uyuşukluğun tek sebebi dilimin ucundaki Acısına inat tekrar ve tekrar yaladığım… Karanfil teninde tomurcuklanan!
Matadoruyum *bu aşkın kılıcımda zafer kırmızısı Yine kapalı gişe, çığlıklarınla sonlanan *bu gösterim Ve O kadar güzel ki *senin adın… ÖLME SAKIN NE OLUR! Çamur ve tortusuna inat hayatın Sımsıkı sarmala bedenimi Tohumlarımla yeşert umutlarını, gerdanında sessizliğim Orgazm kıpırtıları derin sularında Abant’ın…
( Lotus Çiçeği İle Zina... başlıklı yazı Y.KIZILTAN tarafından 23.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.