BAKIŞLAR…
Her zamanki gibi, güzel bir havada Beşiktaş sahilinde oturup manzaraya bakarken başka bakışlar da çarptı gözüme. Güvercinler simit yiyen bir gence acaba bir parça da bize verir mi der gibi bakıyorlardı. Bir kedi güvercinlerden birini tutup yemek için gözlerini onlara dikmişti. Bir genç, bir iş(!) çıkar umuduyla mini etekli bir kıza bakıyordu pür dikkat. Kızın bakışları ise cep telefonuna kilitlenmişti, gelen mesajları kontrol ediyordu…
Yaşlı bir adam önüne bakıyor, kimseyle ilgilenmiyordu. Çiçekçi kadının bakışları sevgililerin üzerindeydi, yanlarına yaklaşıp gül satmaya çalışıyordu. Delikanlı kızın ellerini okşarken diğer eliyle cep telefonunda oyun oynuyordu. Kız da cep telefonuyla konuşuyor, arada bir kahkahayla gülüyordu. Birbirlerine sımsıkı sarılmışlardı ama akılları başka yerdeydi.
Tam karşıda Üsküdar bütün güzelliğiyle, bana bakın, ben sizin için buradayım der gibiydi. Uzaktan Topkapı sarayıyla, Sultanahmet camileriyle, Gülhane parkı yeşilliğiyle kendilerini göstermek için can atıyorlardı. Doğanın şiirsel güzelliğinin kimse farkında değildi ama. Herkes kendi âlemindeydi, bu âlemde doğaya, doğanın şiirine yer yoktu…
Fotoğraf açıklaması yok.

( Bakışlar başlıklı yazı erhantigli tarafından 29.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.