Hayatta en güzel koku neyin kokusudur desem;gül kokusu,para kokusu,yar kokusu,evlat kokusu en önemlisi de ana kokusudur diyeceğinizden eminim.

Anam,kışları bizim yanımıza gelir bahar gelince de memleketin yolunu tutar.Kolay değil yetmiş yaşındaki insanın şehre ayak uydurması,alışması,teyzelerim,amcalarım hep ordalar onları çok özler,biz de anlayışla karşılar kalması için fazla ısrar etmeyiz.Evimizin küçük bir bahçesi var orada sebze yetiştirir,hamarattır.

Medikür nedir,pedikür nedir,kontür nedir bilmez sadece saçlarına kına yakar,ak saçlarının çok kaşındırdığını söyleyerek.

Maşallahı var anamın,Allah ona uzun,sağlıklı,huzurlu günler versin.Erken yatıp erken kalkar,gündüz uyumaz,çalışmayı çok sever hiç beş dakika boş durmaz  ya yastık diker ya yorgan ya da akşama kadar bahçede oyalanır,perhiz yapmaz,yürümeyi çok sever,mide ve kas gevşelticiden başka kullandığı ilacı da yok,zorda kalmadıkça onları da kullanmaz.Bizim oradaki yaylalarda kekik yetişir her derde deva-baş ağrısı,karın ağrısı,diş ağrısı-bundan çok içer.

Şimdilerde kırk-kırk beş yaşlarındaki bayanlarımıza  bakıyorum ya obez ya saçları dökülüyor demir eksikliğinden ya tansiyon ya şeker hastası.

Çamaşır yıkamak yok,bulaşık yıkamak yok,halı kilim yıkamak yok,üstelik fazla doğurmak da yok en fazla üç çocuk zaten onların gideceği yer belli,kreşler.

Yani söylemek istediğim şu, çocukların zihnine ve bedenine ana kokusu sinmiyor bu da toplum için çok büyük tehlike.
( Ana Kokusu başlıklı yazı berberce tarafından 20.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.