Sadece TC de olur zannettiğimiz müsvedde gazete uygulamasının -hatta bir ileri boyutu olan- gazetelere haber kaynaklıgı yapan Ajans ın İngiltere de olduğunu bize hatırlattığı için teşekkür ederiz..(Reuters kuruluş  1851,)
-Türk secmenini küfür gibi kurgusal masal anlatıcı ile  yetenegi, pandemi artığı ekonomik sıkıntılardan  çeşitlilik çıkaracak muhabir ilanı ile seçmen irademizin Guney dogu Asya ülkelerinden Ortadoguya ,Ukrayna dan Gumey Afrika ya kadar algı ile yapmak istediklerini yapamadıklarını itiraf ettikleri içinde teşekkür ederiz
-Tayyip Erdoğan düşmanlığını açıkça beyan ederek Erdoğan ve Bahceli yi  Türk secmenine hediye ettiği için de teşekkür ederiz... 
Kronik Türkiye Düşmanlığının , kronolojik yapısı Etrüks ve İskitleri Türksüzlesme çalışmaları  ile baslasa da yakın tarihde ABD Başkanı Biden ne demişti?
 'Türkiye’de muhalefeti destekleyerek iktidarı değiştireceğiz. Darbe ile değil, seçimle"
Bir itiraf metni 
-"biz ihtilal ile TC de hep iktidar degistirdik "
-Artık ihtilal girişimlerimiz başarılı olamıyor..
-İsbirligine hazır muhalefet var olmasa da ayarlayabilirim ..
Bu 3 ihtimal de Türk seçmeninin ne kadar bilinçli olduğunu ve yonlendirilebilir azınlığın muhalefet içinde bir azınlık  kadar olduğunu hatırlattığı için Biden a da teşekkür ederiz.. 
Devlet Bahceli ye de 2002 den sonra bir ayrılıkçı bir ihtilal girişimcisi ile iktidara.giden her yol meşrudur anlayisinda olan ve ilkesizlerin yönetiminde sağa sola savrulan Akp hükumetin milli.cizgiye çekerek onu kurban vermeyerek Türkistan da Turan anahtarını Ortadogu ve Afrika da İslam  birliğinin sinerjisini araç kılmasına vesile olduğu için teşekkür ederiz..
(paralı ilan olması ihitmali gçzardı edilmiştir) 
( Reuters Diyor Ki başlıklı yazı HALİLİ tarafından 25.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.