Tüm varoluşun sebebi ,doğadaki yokoluşların ve yeniden dirilislerin nedensellik bağı,iyiligi emreden kötülüğü men eden yaradanın adı dinden dine kültürden kulture değişsede aracılıga soyunanların halis niyetini s*kerek ,işi geçime bağlayanlar ın ortak kötüniyetinin tek adı vardır ..i*nelik
Hangi coğrafya da bulunursa bulunsun doğuya doğru gittikçe yarası ve cezası ağırlaşan  cezssız kalincagi bilinse mezar tası bile olmadan anasının imamligini yapacagi homoseksuellikden farklıdır, i*nelik...
Cinsiyet ,din iman farketmeksizin,sadece vücudun değil kalplerinde tecavüze uğradığı ve insanin iyilikten uzaklaştığı bu hal insana hiç yakışmaz ama imam olup da insan görünümüne kavuşmuş hale ise 2 kez değil binlerce kez yakışmaz...
Neden?Her işe yaratanın adı ile baslarken ve başlamazdan daha da evvel "niyet edersin" allah rızası için karşılıksız ve gerisini düşünmeden verirsin..paran varsa paranı ,emegin varsa emegini ,ekmeğini yoksa güler yuz ve selamını bağışlarsın.. Ama asla halis niyetinden vaz geçmez ölümüne bağlı kalırsın,Biz ona "sadakat" diyoruz..Niyete sadakat,namusa sadakat ,vatana sadakat....
Her ergin ve mümeyyiz olan yani buluga ermis ve aklen sakat olmayan musluman erkeğine bahşedilmiş görev imamlıktır.. Maaştan ari ve Allah rızası için yapılan her isin cemaatle olan kısmında (2 ve üzeri)ön derlik kısmı verilmiştir..Ağzını açıp yüzlerce kişinin bir kisiyi dinlemesinin hazzını o eylemi yapan bilir..(siyasetciler koltugu bu sebeple birakmaz,sen gönderirsin)
Tevhidi tedrisat kanunu eğitimde birlik ve eşitliğin sağlanması için çıkarılmış bir kanundur..%2leri bulmayan okuma oranı bolgesl nitelik taşıyan liselerin Her ilçeye açılması ile cehalet mucadelesi okuma kurs programları ile gunumuz oranlarına ulaştık.. Ve fakat 2002 yilindan itibaren sistematik bir şekilde okullar üzerinde bir oynama ,marka okulların kapatılması ya da eğitim kadrolarınındağıtılması,yeni okul acilmasa da eski binaların yenilenerek adlarının ve eğitim tedrisatlarinin değişimine sahit olduk..Fiziki binalar eğitim trdrisati değişirken köy kandili görevini goren ögretmenlerde binalar gibi çekildi.. Elciler,rektörler, hakimler,valiler,komutanlar da imam hatipli olmasi özeni ile seçilerek okulların talep görmesine ivme katıldı..
1 milyon 500 bine yaklaşan imam hatip öğrencimize şimdi cami yaptırarak bütçeye ek külfetler getirildi.. Bir müezzin bir imam derken küçük bir ilçenin tüm nufusu emekli koy imamların şehir göçü ile imam kadrosuna dönüşmüştür.. Hükümet üyelerinin il ve ilçelerdeki mudur kadroları nin camiden kurum değiştiren üniversite sinavlarinda ilk 1 milyon 500 bin içindeki öğrencilerden  geldiği gozlemledigimizde son bir imam kaldi cemaatin önünde bekleyip selası verilen HUKUK un cenaze namazını kildiracak imam...
Onu da Mars elçiliği e gönderirseniz cemaat namazını kildiracak elaman kalmadı bilginize sunulur..Efendim

Torun Halili
( Bir İmam Daha Var başlıklı yazı HALİLİ tarafından 23.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.