Deprem Bir Mesajdır Aslında

Deprem bir mesajdır aslında;bazen benim gibi sabah namazını uykuda geçirenlere,bazen hiç kılmayanlara,bazen de kıldıktan sonra; kimin kızı kaçmış,kimin kocası içmiş diye bulundukları her ortamdan gıybetlerini de alıp çıkarken, başkalarının meselelerini kendine dert edinenlere..

Bazen, yükleyip tüm hüznü kederi düşman bellediklerinin kollarının altına,zafer benim naraları atarak tavla sıkıştırmışcasına, Yeşilçam oyuncularını geride bırakacak performanslarıyla, tüm yük benim kollarımın üzerindeyi oynayanlara..

Bazen de,dört duvarın arasında yaşananı bile bilmeden gösterirken yargıladıklarını işaret parmağıyla,kalan dört parmağın kendisini gösterdiğine aldırış etmeyenlere..

Bazen, yüzlerine bile samimiyetsiz bakarken nefret ettiklerinin,kalplerinde barındırmadıkları/barındıramadıkları o güzelim sevgi denen duyguyu dilleriyle israf edenlere..

Bazen de, yüzlerine hiç bakmayıp da, sırtlarını döndükleri garibanların acılarına kadeh kaldıranlara..

Bazen tuttukları oruçları, kiracılarına yaptıkları fahiş zam  bedelleri ile aldıkları hurmalarla  açanlara..

Bazen de, ben derken bencilliklerini sergileyerek,büyük büyük yaptıkları konuşmalarla,en büyüğün kibirli olana yasakladığı cenneti hatırlamayanlara..

Bazen,başkalarının mallarının üstüne konup;haram parayla musmutlu,toz pembe hayatlarının  selfiesini çekenlere..

Bazen de , helal para ile aldıkları mallar için ;"ben-im" derken" depremde etrafa dağılan tuğla taşları gibi parçaladıkları yüreklerle, asıl malın sahibini unutarak haram işleyenlere..

O kiracı amaa! Sen de kiracısın mesajıdır
.

    


 GEÇMİŞ OLSUN  TÜRKİYE'M!                                                      

( Deprem Bir Mesajdır Aslında başlıklı yazı Havva KAYA tarafından 6.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.