Radyoda bir türkü çalıyor. Ben çayımı içiyorum. Çayın tadı yok biliyor musun? Çünkü şekeri bıraktım. Uzun zaman oldu ama hala çayın tadı yok... 
Hayır, çayı seninle içsem de yine tadı yok. Çaydan bahsediyorum çünkü. Ama sensizken hayatın tadı yok anlıyor musun? Çay kolay, şeker atarsın tatlanır. Ama hayat öyle mi? Hayat ancak seninle tatlanır. Çünkü hayatımın tadı sensin.

Hayat acı biliyor musun? Sensizlik çok acı. Hayatın tadı yok anlıyor musun?

Bir çay daha söyledim. Çaycı iki şeker koyup getirdi. "Şekersiz içiyorum" dedim. "Eyvallah" dedi. Garsona "bana bir hayat, tek şekerli olsun" dedim. Garson gülümsedi ve:
"Çay şekersiz, hayat tek şekerli ilginç" dedi. 
"Hayatımın tek şekeri var anlıyor musun garson?" 
Garson beni anladı mı bilmiyorum. Belki de benim için "Belli ki kafayı sıyırmış" demiş de olabilir, bilmiyorum.
Kaç bardak şekersiz çay içtim bilmiyorum. O hesabı öderken belli olur. Ama kaç yıldır, kaç aydır, kaç saattir sensizim onu biliyorum.
Çay şekersiz içilebiliyor ama hayat sensiz yaşanmıyor ki şekerim?

Radyoda bir türkü, çalmaya devam ediyor:
"Garibim can yıkıp gönül kırmadım
Senden ayrı ben bir mekan kurmadım
Daha bir gönüle ikrar vermedim
Batınım sen oldun zahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin"

( Radyoda Bir Türkü Çalıyor başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 23.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.