Yerin üstünde halı gibi serilmiş yemyeşil çimenler. Çimenlerin arasında rengarenk çiçekler. Çiçeklerin hemen yanıbaşında yemyeşil farklı farklı yaprakları olan ağaçlar.

Tertemiz mis gibi bir hava. Ağaçların üzerinde yapraklar arasında cıvıl cıvıl, bir birinden güzel kuşların sesi. 

Mis kokulu havanın sessizliğine kuşların söylediği ahenkli, büyüleyici, huzur ve mutluluk verici şarkılar eşlik ediyor.
Ardarda devam eden bu cıvıl cıvıl sesler doğanın hiç bitmeyen fon müziği.

Kuşların sesini özler mi insan? Kuşların sesini arar mı? Bu güzel şarkıları duymak dinlemek istemez mi?

İnsanın kalbinin pasını bir bir siliyor kuşların sesi. Umudu, sevinci, neşeyi adeta serumla damardan veriyor. Dopamin veriyor bu güzellikler; görene, duyana ve dinleyene...

Kuşlar göçerse ben göçerim, umudum göçer, yaşama sevincim göçer.

Kuşları göçe zorlamayın! Kuşlara yuvalar bırakın. Yeşillikler, çiçekler, ağaçlar, sular, ormanlar bırakın.

Kuşlar göçerse umutsuz bir sessizlik doldurur doğayı. 

( Kuşların Sesi başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 11.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.