Bazı duygular vardır, kalbe nerede ve nasıl peyda olduğunu bilmediğimiz. Zihne takılı kalan ufak bir gülümse gelir aklına . Mecburi konuşmalardan kalan bir sesin seni titrettiğine şahit olursun. Kalbinin kendinde olmayan davranışlarına akıl sır erdiremezsin. Bazı anların yeniden ve yeniden yaşanmasını istersin ve o tutku ile dua ederken bulursun kendini.

Korku ve cesareti eş zamanlı yaşamak gibi hızlı duygu geçişleri içerisinde kaybolursun. Ve hepsi gerçekleşirken göğsünün tam ortasında zorlanmana neden olan heyecan yalnız bırakmaz seni. Derin düşünceler mi dersin, dalıp dalıp gitmeler mi, yok aman hoş bir şarkının melodisinde hayal dünyanın sahnesini kurup kendi hikayenin seyrine kapılmalar mı ..

Sonraki aşaması da gerçekle yüzleşmek olur. Mantık ve duygular iki ayrı teraziye çeker kendilerini. Ve başlar kızılca bir yarış.

İçten içe sen de bilirsin hangi tarafın ağır geleceğini, gelmesi gerektiğini ama bedenini ele geçirmiş heyecanın tatlılığına da yüz çevirmek istemezsin.   

En doğru kararı yine zaman gösterir. Ve benim tatlı heyecanım, dilimde ayrı içimde ayrı hava vuranım.. Bakalım yarın hava yine bizim için tatlı esintisini estirecek mi ? 

( Bir Kalbin Heyecan Serüveni başlıklı yazı Erva tarafından 1.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.