BEN KENDIME KIYIYORUM

Ben kısa şiirleri seviyorum. Az öz. Sade ve duru. Tadını damakda bırakmayı seviyorum. Sağ kulağımı gösterirken, sol bacağımın sancısını gösteriyorum. Leb demişsem. Leblebi demek istemiyorum. Bir kekemenin gönlüne tercüman olmak istiyorum. Acılı bir aşkın, denizinde deryasında bizzat boğulup, özetini seviyorum. Kısaca ben kendime kıyıyorum. O yüzden değil midir? Unutulmaz şairlerin unutulmazlıkları... 

Ne demişler? Okuyan değil yazan bilir. Dememişlerse bile ben diyorum. Okuyan değil yazan bilir! Ağrıyı soran değil. Çeken bilir. 

Elvin Öksel 

( Ben Kendime Kıyıyorum başlıklı yazı Elvin Öksel tarafından 11.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu