Her yıl yeni yaşımı getirmekle beraber birçok şeyi de götürdün benden. Bir kere daha, hiçbir şeyin kalıcı olmadığını hatırlattın bugün. Ömrümden bir yıl daha eksildi; ölüme biraz daha yaklaştım. Sen her gelişinde bir fırtına gibi esip geçerken hayatımdan, ben ardında bıraktıklarınla yetindim. Senden öğrendim sevgiyi, seninle tattım ayrılığı. 

Bir sağanaktı gözlerimden akıp giden, ve gökkuşağıydı bana getirdiklerin. Belki de belirsizliğini sevdim; ondan dört gözle yeniden gelmeni bekledim. İçimde ufacık bir umutla, ben yine seni bekliyor olacağım. Aynı yerde aynı duygularla. 

                       
                  -Hoş geldin 18 yaşım -
( Ağustos başlıklı yazı Ruh-unâzenîn tarafından 18.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu