1 Emek İle Yürünen Yol
EMEK İLE YÜRÜNEN YOL
Hayatımızda o kadar çok toplum sorunları ile karşı karşıya kalıyoruz ki bazı durum yada olaylara anlam veremediğimiz oluyor bir çıkış kapısı arıyoruz ,böyle durumlar karşısında üzüntüye kapılıyoruz başarılı bir yolun izlerini takip ederken karşımıza çıkan engelleri yinede aşıyoruz dimdik yürüyoruz.Ve dimdik te olmalıyız çünki hayatta yıkılmaz diyeceğimiz hiç bir duvar yoktur.Taştan büyük , kayadan sert olsada yinede bu yola ağır adımlarla yürümeliyiz. Sanat’ın toplum yararına olması hem yazarı mutlu kılar hemde toplum bilinçlenir.Anlamsız düşüncelerle sanatı sanat için yapmayan insanların gerçek anlamda bir emek verdiğini düşünmüyorum sanatı bir araç mış gibi görmek yanlış olur.Topluma bir yararı olucağını düşünürek bu yolda ilerlemek gerekir.Sabır insana en iyi ilaçtır , insan her şeye sahip olursa mutlu olamaz ,bazen küçücük bir şey insana aldığı bu yolda mutluluk verir her şeye sahip olursak ozaman bir emek vermemiş oluruz emeksiz gidilen bu anlamsız kazançta kişiye sadece maddi açıdan yardım eder.Para toplumda araç olmalı ,amaç olarak görmeyelim bir emek olmayınca maddi kazanç insanı mutlu kılmaz…
Pınar ÇALGAN --2013 ///deneme///
( Emek İle Yürünen Yol başlıklı yazı ÖMRÜM tarafından 12.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.