ARADIM…ARADIM…ARADIM…

Aradım ,aradım aradım…Seni ben hep aradım ,hayatım boyunca aradım…sevdim aradım, sevildim aradım sevindim aradım üzüldüm aradım ağladım aradım hep aradım hep aradım….
Doğdum aradım ,çocuktum aradım ,büyüdüm aradım….orta yaşlarda aradım ,hala arıyorum…

Gökyüzüne baktım , denize baktım, bulutlara baktım, dağlara ,ağaçlara,kırlara, çiçeklere,dallara yapraklara baktım….aradım aradım, hepppp aradım…

Balıkların pulunda ,kuşların kanadında, çiçeklerin kokusunda,denizlerin tuzunda aradım, aradım hep aradımmm…

Bebeklerin süt kokusunda, saflığında, temizliğinde aradım…Onların emeklemesinde ,yürümesinde ,adımlarında, ilk hecelerinde aradım….

Çarşıda ,pazarda, meyvelerin tadında ,sebzelerin lezzetinde bir manavın tezgahında, kasabın vitrininde aradımmmm hep aradımmm…

Yaprağın üzerindeki çiğde ,midyenin içine saklanmış inci tanesinde ,yağmurdan sonra çıkan gökkuşağının renklerinde ,karların içinde açan kardelen çiçeğinde hep seni aradım…

Gökyüzünden dans ederek inen kar tanesinde, bereket getiren yağmurun damlalarında, kırıp yıkan kasırgalarda ,delip geçen dolu tanelerinde, rüzgarın fısıltısında ,şimşeğin ışıltısında ,yıldırımın elektriğinde aradımmm ,hep aradım ,seni aradım…

Sokakları dolduran kalabalıklarda, kimsesizliklerde ,insanların yüzlerinde, çıkmaz sokakların çıkmazında seni aradım…

Müziğin tınısında, bir ressamın tuvalinde, piyanistin notalarında aradım ,seni aradım..

Annenin şevkatinde, babanın kuvvetinde ,sevgilinin kollarında, eşin sadakatinde , hastanın , sızısınnda, acıların ağız yakan tanında, çıbanın kabuğunda seni aradım…

Ömrümün ,yaşamımın her anında ,dakikasında, saniye saniye seni aradım…Hep aradım ,halada arayacağım….Ama bulabilirmiyim hiç bilmiyorum …Kavuşabilirmiyim..?

Ayrılıklar vuslata erecek mi, soru işaretlerim sonuçlanacak mı ..? Kavuşmamız gerçekleşecek mi ..?bilemiyorum ,bilemedim…Bilmeyeceğim de…

Ama şunu bilmeni istiyorum…Seni hep aradım ve hayatımın son anına kadarda arayacağım…Bulurmuyum ,vuslat gerçekleşir mi ?..bilemiyorum ama tek bildiğim gerçek şu..! Seni arayacağım…seni hep senin olduğun sensizliklerde nedensiz, sebepsiz arayacağım……..Sonuç…Bilemiyorum…….????...

( Aradım başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 13.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu