Mehlika Hanım...
Yıldızlar lacivert geceye ışık veren aşk damlaları gibiydi. 
Düş yolculuğu, bir avuç masalla başladı mavi / pembe; gönül ve yürek.
Zafer ve başarı; bazen siyah bulutlar kadar ürkütücü, bazende ömrümün tarih kütüphanesine yolculuk yapan gözyaşlarım kadar serin. 
"VUSLATI BEKLEYİŞİM", Sevgilerim ne şiirle, ne nağme ile anlatılabilir. Ne de baharın renkleri ile boy ölçüşebilir. Kalemim sırrımdır, dizelerimse Sultan...

İşte Yıldızlar geçidinin Ay Yüzlü Kızı...

Kaderi, tıpkı ay gibi başladı.
Ela gözleri vardı. Saçları dalgalanan rüzgarın sesi gibi, yürek yaraları hasrete zincirli, tasavvuf damlalarına sızan iksiri aramaktadır.
Rahmana uzanan ve saklanan Aşk-ı Derya peşinde sözün musikisine ulvileşmektedir. 

Ve çıktığı yolda üzülmek, sevinmek gözlerine buse, yüreğine hamd'dır. 
Bir avuç masal ve Sultan-ı Şah; sanat günlüğüne sakladığı renklerle uyku tutmayan hüzünlerine ilim kapısını aralamıştır.

 "YA NASİP!" "YA KISMET! "

İŞTE BAŞARIMIN SIRRI: "YA SABIR!" "YA ŞÜKÜR!"

    Sultan Özateş / Eğitimci-Yazar
( Ay Yüzlü Mehlikam kitabımdan alıntı )
( Mehlika Hanım başlıklı yazı AYYÜZLÜ tarafından 19.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.