Sıfır Derece Soğuklar

Birtsin artık, bu zulüm senelerce bana sürgün yaşatıyor.
Sürekli bir boşluktayım.Hasretin kasvetini çözemiyor ve kime aidim anlayamıyorum.
Hiç kimseye bağlanamıyorum.İçim kimse için yanmıyor.
Son şarkımı bekliyorum.
Dikkat çekmekten yoruldum. Düşlerim yabancı melodilere akıyor, etkilenemiyorum. Kimin gözlerindeyim, kimin sevdasındayım.
Saklanan mektuplarda ne var?
Sürekli fısıldanan sırlara kulaklarım takılıyor, asilce vedalara yürüyor, başaramıyorum. İçimden şikayet etmekten bıktım.
Kendimi şu boşluktan aşağıya salsam, akan gözyaşlarımın dökülmesine izin verir misin? 
Babacığım!
Gitmeme üzülür müsün?
" Ömrümün geri kalanına şimdiden çiviler çakıyorsunuz ve ben onları sökemeyeceğim."
Söksem bile hep izi kalacak ve efkarlarıma tuzlar basılacak.
Baba!
Sende tutukluyum.
Takılıyorum.
Sıfır derece soğuklarda şubatlara beddua ediyorum.
Dualarım gökyüzüne uçan martılara karışıyor, boşluğa akıyorum.
Bırakamadığım hatıralarımla gelecekteki hayatımdan şimdiden çalıyorum. ( 1196 )
Sultan Özateş - Yürek Dalgalarım / 28
( Sıfır Derece Soğuklar başlıklı yazı AYYÜZLÜ tarafından 5.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.