DÜNYA ŞAİRLER BİRLİĞİ


Değerli edebiyat dostları, üstadlarım, dostlarım, abla ve anne yürekilerim, bilindiği üzere bir daha siteye girmeyecektim ama bir kaç arkadaşın isteğini kırmayarak girdim ve bir ay önce içime bir ışık doğdu. Sabah uyandığımda dilimde Dünya Şairler ve Yazarlar Birliği Başkanı olacağım kelimesi geçiyordu. Ama bu yıl benim hayatım için önemli olan iki sınav( LYS VE YGS) olduğu için sınavlardan hemen sonra bu hedefim için çalışmalara başlayacağım.

Amacım, yazılarınızı noter tasdikiyle beraber tüm dünyada okunmasını sağlayıp, bütün insanlarla edebi duygular üzerinde, şiir ve hikayenin insanları yücelten duygular olduğunu daha iyi anlayabilmektir. Bu dünya kısadır. Üç günlük diye tasvir ettiğimiz dünya hayatında, kocaman gönüller elde etmek, kazandıklarımızın bir kısmını da muhtaç kimselere anlatmak, insan hak ve hukukuna saygıyı en yüksek noktaya getirmeyi kendime görev edindim. Aranızdan bir çok kişinin bu çalışmalarımdan, bu hedeflerimden haberleri vardı, ancak çalışmalarımız ortalama 7 8 yıl gibi Türkiye de 13 14 yıl gibi de Dünya da yürütülecektir. Beni tanıyan bilir, inatçı bir kişiliğim vardır. Bir hedefe kilitlendim mi ilk aşamada başarısız dahi olsam ikinci aşama için bir şey kaybetmem aksine deneyim sahibi olarak bir ders çıkarırım ve aynı hataya düşmeden başarıya ulaşırım. Türkiyenin Avrupa Birliğine girme hayalleri var, ama Sevgili Devlet büyüklerimiz işin siyasi tarafını güçlendirerek girmeyi hedefliyorlar. Yalnız insanların aç olduğu en önemli konunun kültür ve sanat olduğunu unutmamalıdırlar. Bu noktada da inş. biz devreye gireceğiz. Türkiye`nin en büyük şiir ve edebiyat sitesi olan sendeyaz.biz' i Dünyanın en büyük hikaye ve edebiyat sitesi neden yapamayalım ki! Bir atasözü var: `Önemli olan başkalarından üstün olmak değil, dünkü halimizden üstün olmaktır`...

Düşüncelerime katılan arkadaşlara, üstadlarıma şimdiden teşekkür ediyorum. Hayatın kulvarında yuvarlanıp giderken şiirle ayakta kalabiliyoruz. Hikayelerle içimizi ısıtıyoruz denemelerle insanlığımızı hatırlıyor ve makalelerle Duygu dünyamızı zenginleştiriyoruz. Sevgiyle kalın EDEBİYATIMIN AĞIR KALEMLERİ...


ALİ ESAT Ü. TAŞ...

ZAMAN, MÜREKKEBİN SON DAMLASIDIR...




( Dünya Şairler Birliği başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 27.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.