Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 26.11.2013
Okunma Sayısı : 2208
Yorum Sayısı : 1
R.MİTHAT YILMAZ VE GÜNIŞIĞI GAZETESİ...

KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

R.MİTHAT YILMAZ BİLDİM BİLELİ HİÇ AKSATMADAN ELAZIĞ'DA YAYINLANAN GÜNIŞIĞI GAZETESİ'NDE KÖŞE YAZISI YAZAR, HATTA BİR ARA UZUN SÜRE BENİN KİTAP TANITIM YAZILARI BAŞTA OLMAK ÜZERE BAZI YAZILARIMIN BU GAZETE'DE ''MİSAFİR KALEM'' BAŞLIĞI ADI ALTINDA YAYINLANMASINA DA VESİLE OLMUŞTU. BİLDİM BİLELİ DERKEN 20-30 YIL ÖNCESİNDEN BAHSEDİYORUM, ESASEN KAÇ YILDIR BU GAZETE'DE YAZI YAZDIĞINI İSE GERÇEKTEN BİLMİYORUM. BEN YAZILARIMI BİLGİSAYARDA Kİ WEB VE BLOG SİTELERİNE YAZDIĞIM GÜNDEN BU TARAFA 10-15 YILDIR GAZETE VE DERGİLERE YAZI GÖNDERMEYİ KESTİĞİM İÇİN BU GAZETEDE DİĞER GAZETE VE DERGİLER GİBİ ZAMANLA KESİLDİ AMA BU GÜN POSTA KUTUSUNDAN GÜNIŞIĞI GAZETESİ ÇIKINCA ESKİ BİR DOSTUMU GÖRMÜŞ GİBİ SEVİNDİM. 15 KASIM 2013 TARİHLİ GÜNIŞIĞI GAZETESİ'NİN 6.SAYFASINDA R.MİTHAT YILMAZ YİNE ''SEVSİNLER SİZİ.'' BAŞLIĞI YAZISI İLE YER ALMIŞTI, KISA KISA 5 AYRI KONUDAN BAHSEDİYORDU.

    12 SAHİFELİK BU GAZETENİN GENEL YAYIN YÖNETMENİ'NİN İYİ TANIDIĞIM BİR İSİM OLMASI DA BENİ AYRICA SEVİNDİRDİ, GÜNIŞIĞI GAZETESİ'NİN GENEL YAYIN YÖNETMENİ FACEBOOK'TA DA SAYFASI BULUNAN BEDRETTİN KELEŞTİMUR. ÜSTELİK YAZDIĞI KÖŞE YAZISINDA 22 YILDIR YAPILAN HAZAR ŞİİR AKŞAMLARI'NIN YETERSİZLİĞİNDEN SÖZ EDİYOR;''2014 YILINDA HEDEF BÜYÜLTMELİYİZ, SADECE ŞİİR DEĞİL. GÜZEL SANATLARIN HER DALINA, PROJELER GELİŞTİRMELİYİZ. TÜRK DÜNYASI'NA YÖNELİK ORTAK BİR DERGİ ÇIKARILABİLİR, GÜNÜMÜZDE BUNLAR ARTIK ZOR DEĞİL.ULUSLARARASI HAZAR ŞİİR AKŞAMLARININ 22.YILINDAYIZ, BU MARKA FAALİYETİ UNESCO'YA TAŞIMALIYIZ. BU EDEBİ FAALİYETİ 5 KITAYA DUYURMALIYIZ, ULUSLARARASI HAZAR ŞİİR AKŞAMLARI İLE TÜRKÇEYİ BAYRAKLAŞTIRMALIYIZ.'' DİYOR YAZISININ BİR PARAĞRAFINDA, ŞİİR-FIKRA-DENEME-HİKAYE-BESTE YARIŞMALARI YAPILMASINI DA İSTİYOR.

GÜNIŞIĞI GAZETESİ ELAZIĞ HABERLERİNİ OKUMAK İSTEYENLER İÇİNDE İDEAL BİR GAZETE, BİR ÇOK İL VE İLÇEDE BİLE BÖYLE GÜZEL BİR YAYIN ORGANI HALA YOK. BU NEDENLE ELAZIĞ'DA OLUP BİTENLERİ MERAK EDENLER BU GAZETEYİ TAKİP EDEBİLİRLER. BU ARADA GAZETENİN JENERİK KISMINDA ''GAZETEMİZE GÖNDERİLEN YAZILAR İADE EDİLMEZ, GAZETEMİZDE YAYINLANAN YAZI-FIKRA VE YORUMLARIN FİKRİ SORUMLULUĞU YAZARLARINA AİTTİR.'' ŞEKLİNDE BİR METİN DE VAR. ANLAYACAĞINIZ GÜNIŞIĞI GAZETESİ'NE YAYINLANMASI İÇİN YAZI İLETEBİLİRSİNİZ, BEĞENİLİRSE KULLANILMA İHTİMALİ VAR.

BU GAZETE İLE İRTİBAT KURMAK İSTEYENLER, AŞAĞIDA Kİ BİLGİLERİ KULLANABİLİRLER;

İBRAHİM TAŞEL
GÜNIŞIĞI GAZETESİ
İZZETPAŞA MAHALLESİ, HACI TEVFİK SOKAK, GÜLTENLER İŞ MERKEZİ, A BLOK, NO.12 KAT.3 D.ELAZIĞ
TEL+FAX.0-424-2383073
WEB.www.gunisigigazetesi.net

( R.mithat Yılmaz Ve Günışığı Gazetesi... başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 26.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.