Değerli Türkiye Şairler Birliği Temsilcisi ve Anadolu Edebiyat Derneği Başkanı ve Temsilcisi Nihat İlikcioğlu Bey' e


Değerli Nihat beyim nasılsın iyimisiniz ? iyi olmanızı Cenab-ı Mevladan dilerim...
Beni de soracak olursan şükür iyiyim diyelim iyi olalım...Hayat gemisinde misafirliğimiz bildiğin gibi 
devam ediyor...
bayramda geldi geçti meşegat ler çoğaldı..kışta yaklaşıyor geldi gelecek.
Ev iş şiir derken hayat devam ediyor..
Değerli dostum geçenlerde sağ ol telefon etmişsiniz bazı hatalarımı şiirimde olduğunu hatırlatıyorsun...öncelikle size bu duyarlılığınıza teşekkür ederim..."Yaşa  Ey aziz  Vatan"der gibi  size Yaşa var ol diyorum.

Biliyorum yorum yapmak prensibiniz değil ama yinede takdir ediyorum...
Ben dediğin Cumhuriyet şiirimdeki " r " harflerini hatırlat mışsınız teşekkür ederim..gerçekten ben ta önceki tarihlerden beri zaten benim "R" harfi ile aram serin yani limoni
8 yılda zor öğrendim bunu biliyor musunuz?...
Bazen karıştırdığımda olur bazen .çok arı ismine ayı dediğim olmuştur...
"y."" harfi ile onun için bazen" olur böyle vakâlar "Türk polisi çaktırmadan yakalar" misali yakalandık sana sonunda...
Ama dört gündür netim yoktu onun için fırsatım olmadı düzeltmeye...

Neyse fazla sözü uzatmayayım yorum eskisi gibi pek şiir ekleyemiyorum zaman yetmiyor bana biraz zaman göndersen olmaz mı?
Onun için haftada iki şiir ekleyebiliyorum bu gün seni kapsama alanıma aldım ...ve bu vesile ile geçmiş Kurban bayramınızı en içten duygularla tebrik ederim..ayrıca annen  Münür'e Teyzem’inde ellerinden öperim...
Onunda Kurban bayramını yürekten tebrik eder,sıhhatli ve mutlu günlerin.sizlerin olması dileğimle Hoşça kalınız..
Kardeşin..MEHMET ALİ ÜNSAL...
ADANA. Pozantı..

( Mektup Anadolu Edebiyat Derneği Başkanı Ve Temsilcisi Nihat İlikçioğluna başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 30.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.