Sevgi insanlara mahsus bir duygudur.Yüce Yaratan bizlere hediye etmiştir.
Düşünecek olursak nimetlerin en başında gelir.
Öyle bir duygu ki olmazsa olmazlardandır...
Su hava gibi ihtiyacımız vardır..
Sevgi hamurunda yoğrulmayan ruhlar erimeye ,kaybolmaya mahkümdürlar..
Her zaman i,her yerde bizlere ve bütün canlılara gerekli bir duygu olmuştur..
İnsanoğlunun hayatında devamlı yerini koruyan ve koruyacak olan sevgi insanlara bir çok sayamayacağımız faydalar sağlamıştır.
Sevgiyi büyük düşünürler,büyük insanlar ve dini liderler tavsiye etmişlerdir..
İşte bu sevgi insan kalbindeki yıkılmaz ve sarsılmaz kale görevini yapması insan oğlu için ne güzel bir ahlaki bir durumdur.Mesala bir sabah vakti  olduğunu düşünün ,
karşımıza her çıkana gülümsememiz sevgiden kaynaklanır.Sevgi pınarının başkalarının kalbine akmasını sağlar..
"Bİr tebessüm tüm dünyayı dolaşır".Demiş büyük düşünürler.
Sevgisiz bir gül bile açmayacağını düşünürsek sevginin ne denli hayatımızda yeri olduğu hepimizce bilinmelidir..
Aşağıdaki şiirde sevgiyi nasıl anlatıyor..Bir bakalım isterseniz.
Kalbinizden hoşgörü yüzünüzden sevgi ve güleryüz eksik olmasın..

M.Ali Ünsal.Saygılarımla.

Sevgi çiçekleri

Güne başlarken  
Sevecen yüreğinden
Sevgi ile "Günaydın "deyip
Tanıdık tanımadık insanlara
Eş dost akrabalara
Zengine fakire
Kimsesize yaşlıya 
Garibana  öksüze nasılsınız deyip 
Bir selam verebiliyorsan 
İşte dostum şu an kardasın

Selam ver'ki
Kalblere nurlar saçılsın
Selam ver'ki
Sevgi çiçekleri açsın
Gönüllere sevgi tohumları ekilsin 
Kalpler gönüllerler gülsün
Selam ver'ki
Gülistandan mis kokuları saçılsınlsın
 Rahmet ve bereket kapıları açılsın
Anla'ki Hakkın mizanında da kardasın

M.Ali Ünsal

21.01.2013

( Sevgi Çiçekleri başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 21.01.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.