1. ULUSLARARASI " DUYGU VE DÜŞÜNCELERİNİ YAZANLAR VE SANAT PROJESİ" / KÜLTÜR VE SANAT ŞÖLENİ 
(SANAT SERGİSİ VE İMZA ETKİNLİKLERİ ) 
BAŞKENTİN KALBİ SULTAN ÖZATEŞ'İN  "SULTAN-I AŞK "PROJESİ İLE ÇARPMAYA BAŞLADI!
“NAĞME-İ SANAT FESTİVALİ”
1. ULUSLAR ARASI SANAT BAKIŞLI - FARK YARATAN YÜREKLER ANKARA'DA BULUŞUYOR!
“ Bütün yıldızlar, gök kuşağından kayan renkli yürekler içini açtı, hepinizi bekliyor.” 
Sanatı ve hizmetleri i,le fark yaratan bütün yürek ve sanatçılarımızla aynı anda Ankara Başkent Öğretmen evinde 26 Ocak 2014 tarihinde saat 13:00 de buluşuyoruz.
“ Kalem ne ister, sevdiğine nağme, fırça ile muhabbet ister.”
Alanında dünyadaki saygın festivallerin arasında yerini şimdiden alan “ NAĞME-i SANAT FESTİVALİ” 1. Yılında 5000’i hedefleyen sanatsever, okuyucu ve sanatçı sayısı ile ülkemizin farklı şehirlerinden, Türk Dünyasından kendi yeteneklerini sanat yoluyla ülke dışına sesini taşıyan, tanışan ve paylaşan eser çalışmaları ve sanatçıları tanıtmanın mutluluğunu ve gururunu hedefleyip taşıyacaktır. 
PROJE ADI: 1. ULUSLARARASI " DUYGU VE DÜŞÜNCELERİNİ YAZANLAR VE SANAT PROJESİ" / KÜLTÜR VE SANAT ŞÖLENİ - İMZA VE SERGİ ETKİNLİKLERİ ÇALIŞMASI ( ÖDÜL TÖRENİNDE FARK YARATAN YÜREKLER BULUŞACAKLAR.) 
(SANAT BAKIŞLI YÜREKLERİN SESİ İLE SERGİLER / İMZA GÜNLERİ )
AMACI: Uluslar arası ve değişik illerimizde yaşayan sanatçıların kendi aralarında, Milli Eğitimle diyaloğunu artırmak, STK’ların eğitim – sanat mekanizmalarına katılımlarını artırmak, duyarlılığı, okuma-yazma bilincinin gelişmesini sağlamak. Edebiyat alanında çoğunluğu oluşturmak. Dilde ve Kültürde birlik sağlamak. Sanatçıların tanışmalarını sağlamak.
KONUSU: Ulusal ve Uluslar arası Sanat çerçevesinde sunularak projenin hazırlanması, söyleşiler, sergiler, imza günleri, panel-seminerler, şiir dinletileri, tanıtım toplantıları yapmak.
GEREKÇESİ: 1- Kaliteli çalışmaların tanıtılması
2- Okuma oranının artırılmasında ve sanatın kaybolmasındaki çalışmaların 
yetersizliği
3- Sanat - Edebiyat alanında sürdürülebilir faaliyetlerin çoğalmaması
4- Okul kütüphanelerinin, sanat atölyelerinin işlevlerini veli kitlesine fayda 
vermemesi
5- Eğitimci yazarların kurumları tarafından bilinmemesi
6- Hazırlanan Projelerin yetersiz olması
Son yıllarda bu alanda resmi izin, yasal olmayan bir çok etkinlikler yapılmakta, özellikle antoloji çalışmaları ile edebiyat dünyasında alanla ilgisi olmayan bireylerin editörleri tarafından çıkarılan eserlerin amacı dışında kullanılması ve öğrencilere ulaştırılmaması gözlemlendi. Her kitap çıkana yazar ya da şair unvanının yakıştırılmaması ve okuma oranının gün geçtikçe sosyal medya etkisi ile düştüğü tespit edilmiştir.
SÜRE: 26 Ocak 2014
PROJE SAHİBİ: SULTAN ÖZATEŞ 
PROJE YÜRÜTME EKİBİ: SULTAN ÖZATEŞ ( Ankara Temsilcisi)
ZEKERİYA EFİLOĞLU ( Gaziantep Temsilcisi )
TUBA KOŞAR ( Ankara Temsilcisi )
ALİ ÖZKANLI ( Kayseri Temsilcisi )
ANTOLOJİYE GELEN ŞİİRLERİN UYGUNLUĞUNU DEĞERLENDİRME KURULU
SULTAN ÖZATEŞ - ZEKERİYA EFİLOĞLU- ALİ ÖZKANLI- TUBA KOŞAR- ÖMER FARUK ARLI - İKİ EDEBİYAT ÖĞRETMENİ ARKADAŞIMIZ
PROJE BASIN TANITIM EKİBİ: SULTAN ÖZATEŞ - AHMET GÖKDEMİR - ÖZKAN HÜSEYİN - MEVLÜT ÖNCEL
PROJE AFİŞ / ALBÜM FOTOĞRAF TASARIMI: MURAT ŞAHİNGÖZ - FURKAN ÖZATEŞ
PROJEYE GELEN ŞİİRLERİ DOSYALAŞTIRMA: ÖMRÜM PINAR ÇALGAN
( Başkentin Kalbi Sultan Özateş'in başlıklı yazı AYYÜZLÜ tarafından 11.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.