1 Hala Yaşıyorlar !
Mehmet Akif Ersoy/1873/İstanbul Fatih/İstiklal Marşı/En kutsal hediyesi Türk Ulusuna !

Mevlana celaleddin_i Rumi/ 1207/ Fidan büyüt,çocuk eğit,yoksul besle,ama kin besleme !

Nazım Hikmet/1902 Selanik /Türk köylüsü.Topraktan öğrenir,
kitap gibi bilendir !

Ümit Yaşar Oğuzcan/1926 Tarsus/Hatırlarmısın göz göze gelişimizi,ilk defa!

Pir Sultan Abdal/doğum günü bilinmiyor/Firdevs_i Ala`da bir yanal elma .On sekizi bin ilmin nuru dediler !

Cahit Sıktı Tarancı /1923Ankara/Bilmiyorum ne vardı saçlarında
Rüzgar mı delice eserdi !

Yunus Emre/Şahsiyeti hakkında pek az şey biliniyor/Şol Cennetin ırmakları akar ALLAH deyu deyu !

Aşık Veysel/1894 Sivas/Uzun ince bir yoldayız gidiyoruz gündüz gece!

Reşat Nuri Güntekin 1889İstanbul/Arasra anam soğuktan,kardeşlerim yemekten şikayet ederdi.Ben omuz silker,bu terazi bu kadar çeker derdim !

Faruk Nafız Çamlıbel/1898İstanbul/Bizi sarsar bir süslü yazı görsek,duvarda bize heyecan verir,bir parça yeşil çini !

Ömer hayyam/1048 Nişabur/Gençlik bir kitaptı okuduk bitti,canım bahar geçti,kış şimdi !

Hala yaşıyorlar ! Yaşatıyoruz,Yaşacaklar !
Ölmeyecekler ki !


Oya Gedik /İstanbul
İsmini sayamadığım niceleri !

( Hala Yaşıyorlar ! başlıklı yazı Oya GEDİK tarafından 22.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.