Ey alimlik iddiasında bulunan,
Nedir bu halin?

Kalbin nasıldır?
Günahların karşısında ne his ediyorsun?

Yüce ALLAH’ın (C.C) azameti karşısında gözlerin yaşarıp kalbin titriyor mu?

Hani muhabbet ve mehafet emaresi olan ağlama?

Nedir gururun?
Başın niye dik?
Bakışın neden sert?
Sözlerin neden sivri?

Başkalarının yazmış olduğu birkaç kitabı okumakla her şeyi öğrendiğini mi zan ettin?

Allahın ilmi sonsuz, mülkü nihayetsiz, sanatı akıl almazdır.
Görerek, duyarak, kullanarak alıştıklarını anladığını mı düşünüyorsun!

Ey her şeyi bildiğini zan etme gafletine düşen mütekebbir zat!

Şu sırlar yumağı kâinatta neyi ne kadar bildiğini zan ediyorsun?

Bilgilerinin sana büyük sorumluluk yükleyen bir emanet olduğunun farkında mısın?

Emanete riayet adına ne yapıyorsun?

Her şeyden çok seni sevdiğini, her şeyi senin emir ve istifadene vermekle gösteren O sevgililer sevgilisine karşı içindeki muhabbetin derecesi nedir?

O muhabbete gölge düşürme korkusu yüreğini sızlatmıyor mu?

Halin emaneti temlik (sahiplenen) edenin gaflet işaretlerini taşıyor!

İlim önce yaşanmak, sonrada ihtiyaç sahibine intikal ettirilmesi lazım gelen bir emanet değimli?

Başkalarına anlattıklarını neden nefsine tatbik etmiyorsun?
Yoksa sen bunlardan muaf mısısn?

Nefsinle yüzleşmeye hazırmısın?
Onunla yaka paça olmayı göze alabilecek kadar güç ve cesaretin varmı?

Onu HAK’a davette samimi ve sabırlı mısın?
sende bunların hiçbirinden bir eser görünmüyor.

Bütün derdin Şehvet, Şöhret ve Servet,
Yemek, içmek ve eğlenmek,
İhtiyaçlarını temin, arzularını tatminden ibaret.

Nefsini ıslah,
İnsanları irşat için uhdene verilmiş olan ilmi bile dünya mal ve makamı adına kullanıp istismar ediyorsun.
“ VELA TEŞTERU BİAYATİ SEMENEN KALİLA” Allahın ayetlerini(dünyanın değersiz) ucuza satmayınız tehdinini duymamış gibi davranıyorsun.

Aklını başına al.
Bu gafletten kurtul.

Arzu ettiğin dünya nimetlerden senin için takdir edilmiş bir
kısmet bir nasip varsa hiç şüphesiz O gelir seni bulur.
Üzülme içini ferah tut.

Bekleme yükünden kurtulursun.
Hırsın ağırlığı seni yormaz.
Eğer bu şekilde davranmazsan, bütün bu mücadelenden sana ne kalacak dersin?
Sadece bir yorgunluk, pişmanlık ve ağır bir hesap...

Yüce Resul yaşarmayan gözden, titremeyen kalpten, faydasız ilim ve doymak bilmeyen nefisten Allaha sığınmıyor mu?
Sığınmamızı tavsiye etmiyor mu?

Hadi bildiklerini ÖNCE SEN YAŞA.
( Hesaplaşma..alıntıdır Paylaşamak İstedim Dostlarla başlıklı yazı Deniz KESTİM tarafından 10/22/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.