Yaz gelmiş sonbaharıma adım atarken sen çıktın karşıma. Öyle güzel şeyler söyledin, öyle şeyler yaşattın ki hava birdenbire aydınlandı kuşlar daha bir güzel ötmeye başladı. Yağmurdan sonraki toprak kokusu buram buram ciğerlerime doldu, çiçekler tomur tomur oldu ağaçlarda. Gökyüzünde bulutlar renk huzmeleriyle dans etmeye başladılar. Her yeri bahar kokusu sardı ben tüm bunların sarhoşuyken sandım ki ikinci baharımı yaşıyorum.

İçim yaşama sevinciyle doldu, dallarımda çiçekler tomurcuğa durdu açtı açacak. Kuşlar güzel aşk şarkıları mırıldanarak başımın etrafında uçmaya başladılar. Aynalara artık parlayan göz bebeklerimle bakıyordum, yüzümde oluşmaya başlayan çizgilerin, kuruyan cildimin, gümüş teller düşmeye başlayan saçlarımın hiç önemi yoktu.

Ayaklarım yerlere değmiyor sanki kanatlanmış uçuyordum. Ama her güzel şeyin bir sonu vardır sözünü unutmuştum. Masallara konu olan aşkların bile finali vardı, Hep mutlu olmak yalandı bu dünyada. Baki aşkların öbür dünyaya has olduğunu unutmuştum. Öyle sözler söyledin, hak etmediğim şeyleri yaşattın ki bana isteyerek yada elinde olmadan bilemiyorum. Anladım ki sen benim ikinci baharım değil sonbaharımmışsın!!!

( Sonbaharım başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 15.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.