Yüreğim yanıyor sanki koparıp atıyorlar kalbimi yerinden
söküp aldılar sanki sen giderken…
Üzülürdün beni üzgün görmeye dayanamazdın..
Hani nerdesin şimdi?
Ne oldu da kimler aklını çeldi de beni benle
hatıralarınla bıraktın.
Gidişin değildi beni böyle uçuruma sürükleyen boşluğa bırakan..gidişin değildi beni hıçkırıklara boğan..Sessizce gidişin..
Sinsice gidişin boğdu beni hıçkırıklara…
Yüreğimi deşerek gitmen yüreğimi yerinden koparıp ayaklar altına atman mahvetti beni günden güne.
Hani bir silah alıp vursaydın beni yüreğimden
bu kadar yanmazdı içerim dilimde isyancıklar dolaşmazdı.
Hani beni idam sehpasında ipimi çekip de
gitseydin bu kadar vazgeçmezdim dünyamdan kendimden…
Olsun be hain sevdiğim buna da ‘ kader ‘ deyip geçeriz.
ne de olsa bu kelimenin ardına sığınıyoruz..
Yaşayamam ben sevdiğim sesin olmadan
yüzünü görmeden tenini tenimde hissetmeden yapamam nefes alamam.Bakma yaşadığıma bedenim ayakta sadece..
Ama ben ruhumu sen benden giderken öldürdüm..
Sadece bedenim ayakta..ama rahat ol sevdiğim.. en kısa zamanda duyacağın okunan sela benim selam olacak..
Nasıl sen giderken ben öldürdüysem ruhumu
bedenimi de parçaladım sen başkasının koynundayken……….
Seveceksin Öyle Bir seveceksin ki Yüz Kızartacak Kadar
Onsuz Yaşayamayacak Nefes Alamayacak Kadar
Düşünmeyeceksin Onun seni ne kadar sevdiğini
Seveceksin sadece kimselere anlatmadan Aldırmadan
Kalbin Onun İçin atacak sadece O Olacak
Her Durak O olacak Her yolun Sonu Ona varacak
Onu anmadığın günün Onu düşünmediğin anın olmayacak
en zor anında O olacak sın
En güzel Günlerinin sebebi
en Kötü Günlerinin Sonucu Olacaksın her şeyinle
Ama Onda
Gözlerine Baktığında Seni Göreceksin Orda
Her Kelimesinde sen olacaksın
Her Adımında Sana Gelecek
Sevecek Oda Sormadan Sorgulamadan
Kimseye Bakmadan Aldırmadan
Kıskanacak biraz belki biraz daha
Hayalleri Olacaksın Rüyalarının En Güzeli
Umutlarının Tükenmeyeni
Ayna sı olacak hayatının ondaki her şey sen olacak
Ve Sonun Da

Sen Olmayacak Bu Yolda
Siz olacaksınız her şeyin Sonunda
Diller Yalan Nedir Bilmeyecek
Gözler Anlatacak En Güzel Kelimeleri
Eller Isıtacak Yürekleri
Zor olmayacak Hiç Bir Yanıt
Ve Bölünecek Acılar;
Sevinçlerin katlandığı gibi ikiye
Ve bakarken İleriye Bizim Olacak sözler
sen ben olmadın ki ben hep senken sevdin mi biraz bende sen hep dertken
baktın mı hiç gözlerime ben hep bakışlarını kovalarken
yastığa başını koyduğunda aklına geldim mi hiç benim hücrelerime işlemişken
zaman geçtimi bensiz ben sensizliği geri alırken
kaldımı şimdi benden zerre sen bütünüyle içimde dururken...

ben hala sendeyken bende olsun istemiyorum hiçbir şey senin sevgin hala dertken bana şikayet etmiyorum
gözlerim gözlerini hala kovalarken hiç bir göz doğru söylemiyor artık damarlarımda sen dolaşırken ben başkası olurmuyum akrebimle yelkovanıma sen takılmışken zaman sensiz akmazken benim aklım kime takılır...

kaldımı şimdi benden zerre sen bütünüyle içimde dururken...
Söyle şimdi mutlumusun
huzurlumusun yakıp kavurduğun yüreğim için yok ettiğin ben için
bir tane daha batırdığın
sevgi için
mutlumusun huzurlumusun kararttığın sevgiler
yakıp yakıp külleriyle oyunlar oynadığın yürekler için
mutlumusun huzurlumusun şimdi ben söylüyorum
bak yüzüme
bakabilirsen
gör gözlerimi
başını kaldırabilirsen
hayat bir karadır bir beyaz
şimdi karalar bitecek
mavilikler mutluluklarda süzülecek oysaki sana güvenmiştim sana inanmıştım.
her şey ne kadarda uzaklaştı böyle olmamalıydı sana olan askım sana olan sevdam sana olan tutkunluğum yetmedi madem gidecektin neden neden yaşattın.yetmedimi sevdam seni yaşatmaya.her şeyi boşa sayıp hatam tek seni sevmek seni yasamak istemek miydi.sana bağlanıp seninle ölmek istemem miydi.nasıl bu kadar aptal olabildim nasıl inandım nasıl güvendim inceltemediğin kıyamadığın CAN dediğin bana söyle söyle onca gecen günlerde kaç kere aklına geldim bana bu kadar acı göz yaşı ve keder bıraktıktan sonra anlamıyorum anlayamıyorum aslında.kendimden sahip olduğum her şeyden çok sevmek ben sana kıyamazken ben sana doyamazken kendimden bile kıskanırken peki söyle bana SANA ADADIGIM HAYATI GERI VEREBILECEKMISIN? nerde vaatlerin nerde hayallerin sabrın nerde hani cabalar yazık öylesine inanmıştım güvenmiştim ki sana.. Keşkeler böyle olmasaydı demeler bu duruma gelmeseydi demeler kaç gece sabahladım biliyor musun sabah kiminle uyandıysan git simdi ama unutma bir gün ama bir gün bunun hesabini ALLAH a vereceksin sana varya sana asla HAKKIMI HELAL ETMIYORUM...
Bunca yaşanılanların çekilen acıların hesabini kim verecek? geri verebilecek misin gözyaşlarımı geriverebilecek misin benden aldıklarını senin kitabında bunlarmı yazıyordu ALLAH kahretsin. hayat bu kadarmı acımasızdı insanlar bu kadarmı oynuyordu lanet olası dünya yetmedimii........
( Öldürdün Bendeki Seni Başın Sagolsun başlıklı yazı ali galip tarafından 3/13/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.