Tarih kalpten sevenlerin gözyaşlarıyla doludur nedense. Seven koşulsuz sevmiştir, dünya nimetlerine aldanmadan. Öyle sevmiştir ki; ayrılırsa kollarını kaybetmiş gibi hisseder kendini ve her defasında sevgisini siper eder zorluklara, öyle sevmiştir ki; kimsenin katlanmayacağı olaylara bakar ve sevgisini perde yapar bu olaylara, öyle sevmiştir ki; onun kokusu, nefesi, yapısı özeldir seven için her zaman arzular onu ruhuyla, öyle sevmiştir ki; tüm dünyaya kafa tutar onun için, kimseye aldırmaz. ya sevilen bunu hak eder mi, işte burası zor olan yer,bir çoğuna fark etmez sevilmek, doyuramazsın.iş sevgiden çıkar şımarık bir çocuğun bağırmaları haline gelir.kibir ve gurur yanlış işler yaptırır.yalan söyler sevilen kolaylıkla sevdiğine, sevdiği bilir ama susar.çünkü sevmek herkesin harcı değildir.bir gün gelir sevgi zayıflar, ağlamaya başlar.direnmek ister ama kırılmıştır bir kere defalarca dener ama.artık o koku kalmamıştır, özel değildir artık sevilen, arzu edilmez olmuştur.yürümeye başlar sevgi, giderek uzaklaşır ve gün batımında yavaş yavaş,gölgesi de kaybolmaya başlar geriye hoş bir seda kalır sevenden, artık gelmeyecektir.
( İşte Benim Hikayem başlıklı yazı ali galip tarafından 22.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.