Deprem  Kampanyası

www.edebiyatevi.com olarak "BİR AYAKKABI DA SENDEN OLSUN" olsun kampanyasıyla deprem bölgesi Gaziantep Nurdağı ilçesine 1000 çift ayakkabı ve oyuncak göndermek için hazırlıklara başladık.


***Yetkili makamlarla görüşmeler sağlanmış en kısa zamanda sitemiz sahibi olarak bizzat Âdem Efiloğlu tarafından bölgeye teslim edilecektir.


*** Bizlere destek olmak isteyenler için hesap numaramız TR23 0001 0016 0755 5490 7250 03 Adem Efiloğlu. Açıklama kısmına mutlaka deprem yardımı olarak yazınız.


*** Gün birlik günüdür, az ya da çok demeden yapacağınız yardımlar bizzat tarafımızdan bölgeye iletilecek ve gerekli bilgilendirmeler Adem Efiloğlu tarafından yapılacaktır.

*** Şimdiden yaptığınız katkı ve yardımlar için teşekkür ediyorum.


Âdem Efiloğlu
Site imtiyaz sahibi.


Yardım İçin IBAN: TR23 0001 0016 0755 5490 7250 03 Adem Efiloğlu adına

Not: Ayrıca şiir yarışmamız iptal edilmiş olup toplam 18 bin TL ödül de deprem bölgesine yardım olarak gönderilecektir.

( Deprem Kampanyası başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 12.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.