Kıymetli dostlar;


Bakıyorum bir çok şiirimiz veya yazımız yorumsuz kalmakta.


Şiirleri ve yazıları ekliyor ve çıkıyor yazarlarımız. 


Yorum bir nitelik işidir ama herkes okuduğundan bir şeyler anlar değil mi? Hissettiğini bile yazabilir yazan arkadaşını motive edebilir diye  düşünüyorum.

 

Zamanım  yok işim var  vs. Bahaneler bulunabilir ama şiirleri ve nesirleri öksüz bırakmayın. 


İnanın ben bu sitenin İmtiyaz Sahibi olmama rağmen en çok yorum yapan yazarıyım. Diğer edebiyat sitelerinin sahiplerine bir bakın, üyelerinin paralarını almak için çaba sarf ediyorlar. biz sadece nitelikli edebiyat yapmaya çalışıyoruz.


Her yazıya gidiyorum gocunmadan en azından bir tebrik bırakmaya çalışıyorum. 


Sizler, yani bu sitede yazı, şiir yazanlar, yorumlarla taçlandıranlar, buranın asıl sahibisiniz. 


Sizlerde sitemizde ki yazılara en azından 5 şiir ya da yazıya desteğinizi sununuz isterim. Kendim için değil siteye asılan her yazı ve şiir için.


Burası sizinle güzel, sizinle özel, en önemlisi burası sizin, 

Buna rağmen  yorumsuz musunuz....  Canınız sağolsun...


Adem Efiloğlu
Yönetici


( Yorumsuz Musunuz başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 16.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.