Umudu kırık bir hafızım ben…

Yaprakları solmuş, artık dikenleri batmayacak kadar kendinden  vazgeçen bir gül…  Hafızlar Gül’e benzetilir, dikenlerinden ötürü ulaşılmazlardır, ulaşılmadıkları için de çok değerlidirler. Elinin acısını hiçe sayıp o gülü tutan nadide insanlar vardır, ve bazı hafızlar vardır ki gönlü güzel insanlarda açarlar. Her zaman güler yüzlü olan insanlar “Beyaz Gül”e benzetilirler. Çünkü beyaz gül masumiyet demektir. Nadide zamanlar da asık olursa yüzler, o zaman da “Sarı Karanfil" derler...Etrafa mutluluk getirdiğini bilse bile içine kapanan bir çiçek. 

Ben ise başkalarına derman olurken kendine yara olan bir kul.

      Umudunu kaybetme Hafız! Çünkü umudun olmadan hiç bir şey olmayaağını sen çok iyi biliyorsun...     


                                                                                  Hafız Sehle Nisa KORKMAZ
( Umutsuz Hafız başlıklı yazı Muhafazanur tarafından 1.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.