-İn aşağıya,oynayalım.
-Olmaz,ailem dışarda oynamama izin vermiyor ki.
-Neden?
-Dışarısı hem tehlikeliymiş hem de hijyenik değilmiş,eve  hastalık getirebilirmişim anca balkona kadar çıkabiliyorum.
-Gel,bir kerecikten bir şey olmaz.
-Gelemem,her şey "bir"den başlarmış,senin adın ne?
-Benim adım yok 'dost,arkadaş, kurt' der bize herkes,seninki nedir?
-Ekim.
-Niçin?
-Ekim ayında sahiplendikleri için bana 
bu ismi  koymuşlar.
-Yavruların var mı?
-Yok,kısırlaştırdılar beni.
-Allah Allah!
-Senin var mı?
-Olmaz olur mu,geçen ay doğum  yaptım  beş tane yavrum var onlar için avlanmaya çıktım,şu karşıki kasap  var ya kemik sıyırmış kokusunu aldım oraya gidiyorum.
-Benim de burnumda buram buram kokuyor ama...
-Sana da getireyim mi iki parçalasını?
-İstemem arkadaşım;halıları,kilimleri ve koltukları kirletirsem sahibim çok kızar.

Tasması ellerin elinde olan itlerin ne hürriyetleri ne  fikirleri  ne  de  istikballeri vardır.
( Tasmalı İtler başlıklı yazı berberce tarafından 9/14/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.