Hem hava sıcaklıklarının artması hem de iş yoğunluğundan dolayı yorulmamak elde değil,dört gözle bekliyoruz mesainin  bitmesini teneffüs zilinin çalmasını bekleyen öğrenciler gibi.Şundan emin olabilirsiniz ki insanın her yıl, bir önceki yıla göre yorgunluğu daha çok artıyor  tabi  yaşlanmanın etkisiyle,gurur yapacak değim.
Dün otobüsün en arka koltuğuna oturdum güya rahat ederim diye,oturmaz olsaydım,sol yanına  orta yaşlarda hafif kel birisi oturdu ve başladı uygunsuz davranışlar sergilemeye,ifrit oldum.Boş koltuk olsa  kalkıp  başka koltuğa oturacağım, çocuk değil ki uyarsam,düşündükçe midem bulanıyor utanma sıkılma hiç  yok adamda.

Her yaştan  ve her kesimden insanların ortak kullandıkları alanlardır halk otobüsleri,sorunları biter mi peki,bitmez.Yolculuğun keyifli geçmesi,yanındaki koltuk arkadaşına bağlıdır.Örnek mi;
Kimisi kulaklarına kulaklığı takar son ses müzik dinler güya sizi duymuyor sanır.
Kimisi sevgilisiyle ya da ailesiyle sanki dağ başındaymış gibi açık seçik konuşur.
Kimisi  kimse yokmuşcasına  bacakları iki yana iyice ayırıp görüntülü konuşur.
Kimisi ayakkabısını çıkartır kimisi terliğini.
Kimisi burun deliklerini sızlatan cinsten ter kokar.
Kimisi  mışıl mışıl uyurken kimisi horlar.
Kimisi soğan -sarımsak yemiştir.
Kimisi de savcı gibi sizi  durmadan sorguya çeker.
Kimisi de kedisiyle-köpeğiyle  yanınıza oturup korku dolu anlar yaşamanıza sebep olur.

Tacizdir,teşhirciliktir,hakarettir,kavga gürültüdür bunları hiç saymıyorum çünkü saymakla bitmez  zaten bu manzaralar.Örnek  mi?

Kız,kırmızı bir bluz girmiş yanındaki onu tepeden tırnağa süzdükten sonra:
-Size bir şey söyleyebilir miyim,diyerek söze girişiyor.
-Sorabilirsiniz buyrun,diyor kız sanıyor ki adres soracak.
- Bu yılın hit şarkısını biliyor musunuz?
-Bilmiyorum.
- "Sana kırmızı çok yakışıyor."

Aradan  yirmi dakika  ya geçiyor ya geçmiyor soruyor gene meraklı yolcu:
- Sizleri bir yerlerden tanıyor gibiyim.
-Nerden tanıyorsunuz?
-Vergi kaçırıyorsunuz galiba.
- Ne vergisi  beyefendi,anlamıyorum sizi.
-Bu güzelliğin vergisi kolay ödenmez de...
( Halk Otobüsleri başlıklı yazı berberce tarafından 5.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.