Kardeşinin  çenesindeki  sivilcesiyle devamlı oynamasına ifrit oluyor,ergence olan bu davranıştan nefret ediyor,  onu üzmeden nasıl ikaz edebileceğini düşünüyordu."Eller her yere dokunduğu için  mikrop barındırır.Bu yüzden burnumuza,dudaklarımıza ve gözlerimize dokunmamamız lazım."dedi ama kim dinleyecek?
Kardeşi aynı tas aynı hamam,etrafta kimse yokmuşcasına devamlı sivilceyle meşgul,iyice rahatsız oldu,tiksindi:
-Maden çıkacak mı,dedi sesini yükselterek.
-Maden,seçim zamanında çıkar dedi kardeşi,sonra da unutulup gider.
-Onu demiyorum,çenende maden çıkacak mı?
-Kaşınıyor da...
-Kaşınıyorsa sürekli okşaman mı  gerek,midem kalkmaya başladı iyice,maden çıkmayacaksa boşuna neden  emek harcıyorsun?
( Sivilce başlıklı yazı berberce tarafından 12/29/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.