Her köyün akıllısı,delisi,gaddarı,babacanı,fakiri ve zengini mutlaka  vardır. Vaktiyle köylünün birisinin sürüsü kaybolmuş,demişler bunu köyün delisi bilir,sabahtan akşama kadar dağ bayır demeden dolaşıyor o kesin görmüştür.

Kolay olmamış onu bulmak ve konuşturmak,sürüyü sorduklarında:
"Gidin,köyün ağasına sorun,"demiş,köyün ağası yok demişler.
"Devlete sorun,"demiş  koskoca devleti bu gibi konularla meşgul etmek istemeyiz demişler.
"Köyün çakalına sorun,"demiş;  hayvanlarla konuşulmaz demişler.
"Köyün kenesine,sülüğüne,böceğine,sineğine sorun,"demiş, senden gelecek hayır Allah'tan gelsin,sen deli değil zır delisin demişler.

Sürüyü bulmak için yollara düşen köylünün arkasından köyün delisi seslenmiş:
"Benden habersiz ne kuş uçabilir ne yaprak düşebilir diyerek sizden oy isteyip muhtar olanlar şuanda kahvede oyun oynuyordur, gidin ona sorun!"
( Köyün Delisi başlıklı yazı berberce tarafından 21.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.