At sineği gibi yerinde duramayan  adam o gün çok durgun ve düşünceliydi,kimsenin yüzüne bakmadığı  gibi kimseyle de konuşmuyordu.İşe başlar başlamaz  sakarlıklar peşini bir türlü bırakmadı.Önce ayağı  yerdeki paspasa takılarak sendeledi sonra  müşteriye tabağı uzatırken elinden tabağı düşürerek kırdı,komik duruma düştü, arkadaşının söylediklerini  yanlış anlayıp argo sözcükleri kullanarak  rezil oldu.Üzerinde ölü toprağı var gibiydi.
"Buna üç harfliler musallat olmuş" diyen de vardı,
"Başına taş düşmüş."diyen de  vardı,
"Rüyasından korkmuş."diyenler de.

Mesai bitiminde ise şefinin kulağına şöyle fısıldıyordu:
"Sabahleyin uyuyakalmışım,kalktığımda ise sular kesikti,anlarsınız ya işte,duş alamadım."
( Sakarlık başlıklı yazı berberce tarafından 4.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.