Kavga ediyoruz seninle..
Kırılıyorum sözlerine!
Sonra ben,tam ağlayarak,bir hışımla terkederken gönlündeki evimi!
Sen,bir hışımla tutuveriyorsun ellerimi!
Bırakıyorsun bir kenara sert öfkeni,acıtan sözlerini.
Gidişime kırıldığın bakışın yetiyor,gitme diyen yalvarışlarla güldürmeye,ağlayan gözlerimi..
Korkuyla sarıldığın kolların yetiyor,yumuşatmaya incinen yüreğimi!
Daha sen, gitme demeye kalmadan gözlerime çarpıyor,gözlerinin nemi!
Tutup sıkıca, gitme dediğin anda uyanıyorum,gözyaşlarını sildiğim  ellerimi!
Ah! Rüyamda güldürüp,dünyamda ağlatan yar!
Ah! Ömründen çıkarıp,gönlümden çıkaramadığım!
Rüyalar ters mi çıkar,düz mü bilmem ama..
Benim sana;çok ama çokkk derin bir özlemim var.
Havva KAYA
23.03.2024
İstanbul 

( Rüyalar Gerçek Olsa başlıklı yazı Havva KAYA tarafından 23.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.