Gözleri hüzün kokan deli kadınları sever;sözleri sevda kokan delikanlı adamlar..
Çünkü onlar bilirler ki;çılgın kadınların kırgın yaşanmışlıkları vardır..
Gülüşlerinde değil,gelişlerinde aramak lazım en derin yaralarını..!
Gitmemek üzere gelip,gelmemek üzere gidişlerinin her birinde, katran karası hâyâl kırıklıkları batmıştır yüreklerine..
Acımadı ki diyen çocuklar gibi saklarlar tüm kırıkları;siz üstüne basmayın diye..
Erkek delikanlıysa,basar üstüne ezer geçer,giderse de öyle gider günün birinde..
Gidişinin ardından, kadınının canı yanmasın diye..
Hoş,gitmek de onun tercihi değildir ya;ama neyse..
Deli kadının,deli yüreğine sığmaz onun merhameti,göz göre göre atmaz sevdiceğini ateşe..
Öyle yaa!
Bazı ayrılıklar sevgisizlikten değil,caresizliktendir..
Her şeyi göze alarak gelir delikanlı adam!
Gelişi de asildir,gidişi de..
Havva KAYA
( Delikanlı Adamlar başlıklı yazı Havva KAYA tarafından 27.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.