Babamı dinleseydim böyle olmazdı dedi..
Ben de babamı dinlediğim için böyle oldu dedim.
Kader işte,kiminin anası vesile olur kaderine,kiminin babası..
Aslında annesiyle babasını dinleyenler iyi anlaşırdı ama..!
Biz anlaşamadık be usta!
Kalbimde bir yabancı oturuyordu benim!
Ben söylüyordum ama o anlamıyordu..
Ben terkediyordum ama o ağlıyordu..!
Ben üzülüyordum, o görmüyordu, ben hasta olunca o hissediyordu!
Ne zaman bu illetin ağrıları artsa, o zaman ondan bir mektup geliyordu,sonra bakıyordum ki mektup postayla gelmemiş,yine kızıyordum ben..

Sonra onun haberi olmadan kendi kendime küsüp,kendi kendime barışıyordum.
insan eliyle göndermesinden nefret ederdim mektupları,kimse okumasın,bizim özelimiz olsun isterdim ama o yine yine aynı şeyi yapardı.
Benden sonra hayatında çok şey değişti ama ben hep aynı kaldım..
O da bana bu yüzden hep aynı şeyi yaptı,biz de birbirimize hep uzaktan uzağa baktık.
Bir gün, çok yakından bakacağız..
O, benim saçlarımı okşayamadığı eliyle toprağımı avuçlayacak,ben ona o zaman yakından bakacağım..
O, buluşup konuşmaya,sorunlarımızı çözmeye tenezzül etmediği benimle konuşacak,ben ona yine yakından bakacağım..
Esirgediği bir demet çiçeği toprağıma bırakırken yine yakından bakacağım..
Ben ona o gün doya doya yakından bakacağım ama o,o gün bile beni göremeyecek.

Havva KAYA
05.11.2023
( Uzaktan Uzağa başlıklı yazı Havva KAYA tarafından 5.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.