Önemli altın kurallar ve tavsiyeler

Sevgili anne ve babalar, çocuğunuza:

-Hoşgörü ile yetiştirirseniz,Sabırlı olmayı öğrenir.

-Destekleyip yüreklendirirseniz,Kendine güven duymayı öğrenir.

-yaptığı güzel şeyleri över beğenirseniz,Takdir etmeyi öğrenir.

-Güven ortamı içinde yetiştirirseniz, inançlı olmayı öğrenir.

-Kabül ve onay gösterirseniz,Kendini ve başkalalarını sevmeyi öğrenir.

Aile içinde dostluk ve arkadaşlık gösterirseniz,Bu dünyada mutlu olmayı öğrenir.

Sevgi içinde büyütürseniz ,güvenmeyi öğrenir.

-Sürekli eleştirirseniz ,kınama ve ayıplamayı öğrenir.

-Kin ortamında öğretirseniz,kavga etmeyi öğrenir.Alay edip aşağılarsanız,sıkılıp utanmayı öğrenir.

-Devamlı utanç duygusu ile eğitirseniz,kendini suçlamayı öğrenir.

-Devamlı gülünç duruma düşürürseniz,-Çekingen olmayı öğrenir.

-Kendine inanmazsanız dolandırıcılığı öğrenir.

-Aşırı hogörülü olursanız,-Bencilliği öğrenir.

-He zaman tenkit ederseniz,Kendini kabahatli bulmayı öğrenir.

m.ali ünsal..

22-04-2011

( Önemli Altın Kurallar Ve Tavsiyeler başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 23.04.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.