8.5 ay önce teyzemi kaybettiğimde, aradan geçen 8.5 ay sonra annemi kaybedeceğim aklıma hiç gelmezdi. Sadece 15 gün gibi kısa bir sürede hastanenin yoğun bakımında geçen hayat mücadelesi ve acı haberle yıkılan bir aile. Gazeteci kimliğiyle gidip ölümlü haberleri yazıp çekmeye benzemezmiş annenin ölüm haberini duymak ve çalıştığın gazeteye yazmak. Ya da cami önünden geçip cenaze namazını görüp geçip gitmekte değilmiş bir yakınının ölümünü yaşamak. Anlatılmaz yaşanır denen duyguyu herkes yaşayacak. Ve hiç kimsede acını paylaşıyoruz dese bile acınızı asla paylaşamayacak. Taaaki herkes bir gün sevdiği birini kaybedipte mezara defnettiği zaman hayatın gerçeğini öğrenecek şimdi benim öğrendiğim gibi. Bu yüzden her sevdiğiniz insanın yarın hayatta olamayabileceğini düşünerek ve kendinizin bile bir saniyede yok olup gideceğini hayal ederek yaşayın ki, hem sevdiklerinize daha iyi bağlanırsınız, hemde ne için yaşadığınızı anlarsınız. Anlayabilirseniz.
( Herkes Yaşayacak başlıklı yazı TAŞKIN SRC tarafından 6/11/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.