Güzel türkiyem her şeyi ile ap ayrı bir güzellikte...yeşilliği...manzarası havası...

birde degişik insanlarının değişik şive ile aynı dili konuşmaları..bunlardan sizlere bir G.Antepli kardeşimin konuşmasını sunacagım...

bakın neler diyor..bir gsm şirketi ile iletişimini sizlere arz ediyorum...

hemde sesli olarak takdirlerinize sunarum..

SESli mesaj....
sekretersele hoşgeldiniz...
bacım...sesli mesaj bırakacaktım...evet buyurun nerden arıyorsunuz..?
- G.Antepten arıyoriium
-sinyal sesini bekleyiniz...
ve mesajınızı -mesajınızı bırakınız...

-sinyal sesini bekliyoriium....dıııııddddd..... mesajımı bırakıyorumm..
elkan anaktarlar goltuğun altında galık beni ara..
-lütfen bir daha tekrarlarmısınız..
kelimeler anlaşılmadı..olmadı bey efendi kelimeler anlaşılmadı lütfen bir daha tekrarlarmısınız..? bacım tekrarlıyoruz işte annadınmı.?
kodlayarak söyleyiniz.-.bacım anaktarın sana neyini kodlayım..goltuğun arasında galık diyorum...lütfen tekrar deneyiniz..

-eLkan nagdarlar goldugun altında galık ara...

Üzgünüz kaydınız alınmadı
...bir daha tekrar deneyiniz...

teşekkür ederiz..

- Anahdar diyorum anaktar yörüüüüüüüü


( Anagtar Goltuğun Aldında Galık başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 10/9/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.