Bazen gözümüzün önünde,burnumuzun dibindedir mutluluk denilen anlam..Baksak göreceğizz,dokunsak hissedeceğiz.

Biri yıllarca bir arabanın hayalini kurar mesela...Yıllar sonra çok sevdiği ve tarafından çok sevildiği insan büyük bir armağan olarak sunar bu arabayı ona.Mutlu olmaz fakat insan!

Bazen büyük adam olmak ister mesela çocuk,çok para kazanmak ister.Ve başarır sonunda dünyanın en zengini,en tanınan ismi olur.Fakat yine mutlu olmaz çocuk!

 

Biri vardır bi yerlerde mesela...Okuyan,çalışan,ailesinden sevgi görmeyen,şiirler yazan,hep güleryüzlü ama hep ağlamaklı...Fakat mutludur çocuk!Alışmıştır acıya,sıkıntıya,yoğunluğa,güçlü görünmeye,güçlü olmaya...

 

Çok uzağımızdaki ufacık bir mesele yeter bazen canımızı yakmaya.Bazen bir ananın şehit olan evladına feryadı,

Bazen kayıp bir kız çocuğunun ailesiyle buluşması,

Kimi zaman sevgiliden gelen kötü bir mesaj,

Kimi zamanda yalnız kalmana izin vermeyen iyi dostlar,

Borçlar,sıkıntı,stres,bazende aşırı dozda mutluluk yeter mutsuzluğuna!

Acını yaşatmayan,mutluluğu,mutlu olmanın yollarını anlatan kişiler,

Kılişeleşmiş; güya %100 gerçek olan sözler...

Birilerinin kendince doğruları!

Mutlu olmak için bu kadar sebebimiz varken ve bunu başaramazken,mutsuz olmak için tek bi neden yeter bazen...

 

Yıllarca anlatılan mutluluk hikayeleri,mutluluk üzerine yazılan denemeler,

Mutlu olmanın yollarını,sırlarını anlatan çeşitli yazılar..

Yok sağlıklıysak, dünyanın en mutlu insanı bizlermişiz,

Yok en güzel mutluluk ufacık şeylerden mutlu olabilmekmiş,

Yapmayın Allah aşkına!

Kime göre?Kimlere göre?Nelere göre?

Herkesin mutluluğu bir olur mu hiç?!

Sağlıksız insanlara göre,dünyanın en mutlu insanı olabilir sağlıklı insan,

Buna eyvallah !

Fakat gerçekçi olalım!

Nankörlük damarlarımızda,kanımızda,insanların doğasında var,

Halimize şükredip mutlu olabiliriz fakat hep daha fazlasını istedik,isteyeceğiz...

 

Neyse mutluluğumuza engel,

Neyse mutsuzluğumuza sebep,

İsteğimiz gerçekleşene dek,

İster dünyanın en sağlıklı bireyi olalım,

İster en zengini,en başarılı ismi...Yetmez!

Zengin istemeyi unuttuğu; huzura,yalnızlığa kimi zaman acıya,özlem duyup yokluğunda mutsuz olacak!

Fakir ;istediği arabayı kendi alacak güce gelene dek,paraya doyana,zenginin haline düşene dek hep mutsuz hissedecek kendini!

 

Mutlu olmak ne bilinç altına hükmetmek demek!

Ne zengin olmak,ne sağlıklı olmak,ne sevmek ne sevilmek demek!

Yalnızca o an istediğin yerde,istediğin şekilde,istediğin kişilerle,istediğin SEN olabilmek !

Mutlu olmak bazen BEN diyebilmek demek!

 

 

(öZGe eRSöZ)                                         BEN dediğim bir anda...

 

( Mutluluk başlıklı yazı ösqee tarafından 15.05.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.