Ben ömrüm boyunca hep etrafımdaki insanların kalplerine iyilik, arkadaşlık, dostluk, sevgi tohumları ekmeye çalıştım... Kimseyi kıskanmadım, herkes benden daha iyi olsun diye uğraştım... Dargınları barıştırdım, birbirlerini tanımayanları dostluk adına tanıştırdım... Çok arkadaşım oldu, dostum oldu... Kimi geldi geçti hayatımdan arkalarında yıkık dökük beni bırakarak...Kimileri ara sıra, kimileri ise çok azda olsa hep yanımda oldu... Kimseden menfaat beklemedim, tek beklediğim samimi dostluk arkadaşlıktı... Bazen öyle anlar oldu ki onlardan sadece arkadaşlık dostluk adına sevgi, ilgi bekledim... Ama onlar beni bu yanımdan ötürü pervazsızca kullandılar, ben bunu bildiğim halde bilmemezlikten gelip hayatımdan bile taviz vererek beni kullanmalarına görmemezlikten gelerek izin verdim...Biliyor musunuz? Bunu bile bile yaşamak, bilmemezlikten gelmek canımı çok yakıyor, içimi kavuruyor, kalbimi acıtıyor...Cumartesi günü bir yaşımı daha bitiriyorum geriye dönüp baktığımda, hayatımda sadece sevgi, arkadaşlık adına kendini kullandıran, etrafını saran yalancı dostluklar olduğunu bile bile hayata gülümsemeye çalışan, çok nadir de olsa gerçek dostu olduğunu gören(sanan)bir Sakine olduğunu görüyorum... Ama ben herşeye inat, herkese inat, hayata inat hep dimdik olacağım... Ayaklarım bu köhne bedenimi çekmese de bacaklarıma demir borular sardırıp genede kimseye yıkıldığımı göstermeyip DİMDİK DURACAĞIM...Hani derler ya kan yutacak, kızılcık şerbeti içtim diyeceksin, işte bende öyle yapacağım... Şükürler olsun Rabbime,yanımda ailem var, yavrularım var, az da olsa arkadaşlarım, dostlarım var(kıymetimi bilmeseler de beni başkalarıyla aynı kefeye koyan 30 yıllık arkadaşlarım var)Şükürler olsun, şükürler olsun ALLAHIM.......
( Hayatıma Baktığımda Gördüğüm Arkadaşlıklar, Dostluklar... başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 14.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.