Ben hiç kuvvetli kadın olmak istemedim, bu rol bana yakıştı mı? Hakkını verebildim mi bilemiyorum ama bu senaryoyu oynamayı ben istemedim. Hayat bu rolü bana biçti hep, senaryosunu elime verdi ve sahne dedi her seferinde... Ben hep saçları okşanası bir kadın olmak, bir erkeğin şefkatli ve korumacı kanatları altında huzur bulmayı istedim. Sırtımı güvenerek yaslayacağım biri olsun istedim. Ayağımı taştan sakınsın, neredeyim ne yapıyorum bilmek için arasın sorsun, meraktan ölsün istedim. Beni uçan kuşun kanadından bile kıskansın, korusun gözlerimin derinlerinde kaybolsun istedim. Benim yüzümün gülmediği gün onun ıstırabı olsun, ellerim ellerinde hapsolsun, elim ayağım, kolum kanadım olsun istedim... Yani kısacası BEN SADECE VE SADECE KADIN OLMAYI İSTEDİM...
( Sadece Kadın Olmak başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 11.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.