1 Anne Olmak Çok Zormuş
İnsan doğar büyür ve nasip olur evlenir... Sonra tek beklentisi çocuk olur, tabii ki evin içinin şenlenmesi, kucağını doldurması gerekir... Sonra mutlu haber hamileyim... Onun 9 ay karnında büyümesini izlersin, karnının içindeyken sevmeye başlarsın hatta aşık olursun... Sonra doğar, kucağın dolar, başlarsın her şeyi onunla yaşamaya, onunla gülmeye onunla ağlamaya... Sevdiğin eşin bile artık ikinci
 plandadır... Odak noktandır yavrun... Hayatını, yaşamını ona göre ayarlarsın, onunla büyürsün bir yandan... Tatilini onun okuluna göre ayarlarsın, onun okul saatlerine göre hayatını dizayn edersin... Ne yemek yapsam, çocuğum neyi sever onları yaparsın.. Pastaları, börekleri onun için yaparsın... Vitrindeki kıyafetleri gözlemlersin hangisi yavruma oluyor hangisini alsam diye, kendi ihtiyaçlarını bile ikinci plana itersin... Onun gülen gözlerini görmek tüm dünyaya bedeldir, ekmek aş istemezsin artık... İlkokul, lise derken çocuğun üniversiteyi kazanır ve ilk ayrılık acısını işte o zaman tadarsın... Artık onun sevdiği yemekler pastalar boğazından geçmez olur onsuz... Yavrumun okulu dersin, okuyor, bitecek, bitti derken, mezuniyet günü gelir çatar... Yavrunun diploma töreninde ağlarsın bu sefer ama gözyaşların sevinçtendir, gururdandır... Hayata adımını atmıştır artık... Evlenme yuvasını kurma zamanı gelmiştir tabi ki... Bu sefer yavruna kimseyi layık göremezsin, nasip der beklersin... Nasip olur ve öyle gelir geçer zaman... Anne olmak çok zormuş be... Çok zormuş... 
( Anne Olmak Çok Zormuş başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 4.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.