-Cehennemi cennet yapmak elimizde. Keramet pozitif düşüncede ve dilimizde.

-Pozitif olmak her şeyi olduğu gibi kabul etmek değildir. Gerçekleri kabul edip anlamsız 
tasa ve endişelerden uzak durmaktır.

-Her şeyi görmeyi istediğimiz gibi görürsek, sadece kendimize değil, çevremize de zarar veririz.

-Zaman öldürüyorum diyerek gereksiz uğraşılar edinmek aslında zamanın bizi öldürmesidir.

-Evliliklerin aşkı sahteleştirmesini önlemek parmağa takılan yüzükle değil sevginin ölümsüzlüğüne
inanmakla olur.

-Birbirlerini sevmeyen anne ve babalar, çocuklarını da sevgisizliğe mahkum ederler.

-Çocuklarınızı eleştirip, yaptıklarına kızarken, kendi çocukluğunuzu ve gençliğinizi 
hatırlarsanız. Daha akılcı kararlar verirsiniz.

-Delikanlıyı boyu değil, huyu belli eder.

-Muhabbet sürekli konuşmak değil, karşıdakini de dinlemeyi bilmektir.

-Sevginin fiziği, kimyası yoktur. Edebiyatı vardır.

-Açlığın hakkı hukuku yoktur. Hak hukuk arayan toktur.

-Eğer birlikte ağlayabiliyorsanız, tek yürek olmuşsunuz demektir.

-Savaşçılık onurlu bir iştir, eşkiyalık savaşçılık değildir.

-Kırılmayacak zincir yoktur, yeter ki gönülden isteyelim.

-Büyükler affeder, küçükler keyif eder.

-Eleştiri kalp kırmak değil, doğruyu bulmaktır.

-Denemeyi bilmeyen düşünmekten öte gidemez, yalnızca düşünen başarıya eremez.

-Kendi suçunu başkasına yükleyen, hiç bir zaman ruhunu ve beynini arıtamaz.

-Sabır er kişinin işidir. Sabırsızlık kişinin kendini terk edişidir.

- Aşk sevgiyle, cesaret ümitle, yalnızlık simitle beslenir.

-Okuduğumuzdan bir şeyler öğrenmiyor ve haz duymuyorsak, sadece gözlerimizi 
yorduğumuzla kalırız.

-Yazarak siyaset yapmak, sadece şikayet etmekten evladır.

-Kimseyi rahatsız etmeyecek kadar susmayı biliyorsam, sadece ben istediğim zaman susarım.

                                                                                             Mehmet Fikret ÜNALAN
( Kirli Çıkınımdaki Ninniler-4 başlıklı yazı MehmetFikret tarafından 1/19/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.