oysa say desen bir çırpıda sayarım geçmiş otuz yılı ve yaşanacak otuz yılı seni bulmakla sevmek arasında geçen tüm hayatı
Ah!benim karanlık zindanlara düşen gölgem,yeni yetme çığlığım Yarıda kalan gülüşleri toplayan bir eskici gibi yarım kalan hayalleri topladım. kanınla kuruyan çöllerin susuzluğunu, ağlayamamanın çaresizliğini şimdi daha iyi anlıyorum. ağlayamamak senin adın.
göğsüme yatırıp ,yüzünü ellerimle sakladığım , ağzımdaki tütünün sıcaklığıyla ısındığım ve tüm faili düş cinayetlerinde sandalyesine tekmeyi ilk ben attığım yangın taze nefeslerini savururken gece çok omuzlu bir kutunun içinde ölümü ezberledim çamurlu yüzlerinde
Ah yüreğim!nasılda hızlı atardı dalında yavrusunu beslemek için duran aç bir serçe vurulmasaydı eğer içerde Bir anda değişti ruhumun hüküm sürdüğü hüznüm ve ben yüreğimin yarısında Gazzeye düşen top bir mermisi diğer yarısında Rojavada ölü bir bedenin eşek sirtinda yük niyetiyle taşınan cesetlerdim. ölendim öldüren.
anneler çığlıklarıyla ayazı keserken sıcacık nefesleriyle yazdıklarını aradım sahibini kokusundan tanıyan aç bir köpek gibi kaybettim kaybettim adını ki adın her anıldığında bende bir yangın dudaklarını Bastil’e benzetirdi bir adam hiç gocunmam, benimde benzerdi esmer tenim hiç büyümeyen çocuklara benzerdi yüzüm tüm kütüphane yangınlarına dahasi bana sorma.
parmaklarım saçlarının gölgesini tarıyor tarıyor parmaklarım gökyüzündeki ağlamayı unutan bulutları bulutlar diyorum asılı kalıyorlar altındaki fidanları kurutuyor güneşi kızdırıp küstürüyorlar
katilini hiç görmeyen kendi halinde bir cesetti. kanı toprağı öyle bir sulamıştı ki bir daha asla yağmura gerek kalmamıştı. adına dili dönmez, söylediklerimi de hiç anlamazdı yetim bir kızdı. Derdâydı...
( Derdâ başlıklı yazı Deniz Pınar tarafından 11.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.